Връзката на Том Круз и дъщеря му се...

Дъщерята на Том Круз и Кейти Холмс Сури прекара голяма...

Откриха некропол на дете-цар на 5000...

Гост в студиото при Росен Петров е самият потомък на...

Защо 12 тима от Серия А и най-голямата верига италиански ресторанти избраха Kimbo?

отпечатай новината

13.11.2018 11:48 | Видян 645 пъти

Защо 12 тима от Серия А и най-голямата верига италиански ресторанти избраха Kimbo?

Посланици на перфектния вкус гарантират качеството на приготвеното кафе от марката в заведенията

Няма по-голяма страст в Италия от хубавото кафе, освен футбола. Великият отбор Наполи и Kimbo са два символа на Неапол – града, за който се казва, че човек спокойно може да умре, след като го е видял и преживял!
Никак не е случайно, че възраждането на този феноменален клуб, който направи Диего Марадона световна суперзвезда и легенда, стана точно в партньорство с гранд марката кафе. Неговите достойни наследници от SSCalcio Napoli на зеления терен ритат с Kimbo на гърдите. От 2015 г. насам брандът разработва уникална стратегия за познаваемост чрез асоцииране с футбола – основна страст за италианците с огромна аудитория и в чужбина.

Kimbo e премиум спонсор на 12 отбора в Серия A и 3 отбора в Серия B. Няма нужда от коментар, че привличането на Кристиано Роналдо в Калчото върна италианския шампионат в играта като най-гледан в света, както по-рано беше испанският.

Друг безспорен символ на Италия е пастата, а местните хора знаят, че най-добрата паста – и най-простата – al pomodoro e basilico, и не само тя, в Италия и в още 17 държави се сервира във веригата Autogrill Group, световен лидер в туристическото ресторантьорство. Тя избра Kimbo за свое официално кафе в 18 страни по целия свят след сериозен конкурс по няколко показателя: eксклузивен бленд, избран от Центъра за проучвания на дегустаторите на кафе (Centro Studi Assaggiatori del caffè) чрез „слепи” тестове.

Контролът върху качеството е гарантиран от кафе-амбасадор, посланик на перфектния вкус, присъстващ във всяка локация, както и от специалистите в приготвянето на кафе. Именно така Kimbo се превърна в третата по големина марка във Франция и втори по големина производител в Италия. А тези две държави диктуват модата във всеки стил, в това число и в гурмето.

Това обяснява защо през последната година най-добрите софийски барове, бистра и ресторанти, както вече и отбрани заведения в цялата страна, бяха завладени от ексклузивния бранд. Защото мисията на KIMBO e да разпространява италианската кафе-култура, да радва ценителите с висококачествен продукт, вдъхновен от неаполитанските традиции, изцяло произведен в Италия с помощта на най-добрите технологии и при съобразяване с човешкия капитал и околната среда.

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !