Идеалната дължина на една ваканция е 8. По-дългите...
Турция е държава на контрасти, където модерността среща...
Над 100 картини е нашарила по цялото си тяло брокерката...
Преди години по новините се въртеше едно прословуто...
Поп и фолкпевицата Гери-Никол си направи нова...
Не крийте, че не ваксинирате децата си!, призовава...
Шест от десет потребители търсят продукти за силен имунитет
26.03.2021 15:47 | Видян 1129
пъти
Потребителско проучване на агенцията за пазарни проучвания Innova Market Insights проведено през 2020 г. установява, че шест от десет потребители в света все по-целенасочено търсят храни и напитки, които да подкрепят имунитета им. А всеки трети признава, че през 2020 г. опасенията за състоянието на имунната му система се засилват в сравнение с 2019 г. Според анализаторите 54% от потребители твърдят, че са отделили време да се образоват относно хранителни съставки и процедури, които биха могли да засилят имунитета в обстановката на COVID-19. Имунитетът е приоритет - COVID-19 пренареди приоритетите ни и през последната година думата „имунитет“ държи първенство в класациите на търсене по ключова дума в мрежата. Състоянието на имунната система не е просто тема за разговор, то изисква внимание и грижа и пандемията промени тренда от говорене към действие. Според Innova Market Insights една от водещите тенденции за 2021 г. може да се обобщи с израза „на вълната на имунитета“. Трендът не се очертава да отшуми скоро и е недвусмислен: силният имунитет и доброто общо здраве заемат трайно първо място в мотивацията на потребителите в средата на засилена тревога и строги ограничения заради COVID-19. „Тревожността, породена от пандемията от COVID-19, кара потребителите да поставят силния имунитет в центъра на своите приоритети“, посочва Лу Ан Уилямс, директор на подразделението Global Insights в Innova. „Средствата и продуктите за повишаване на имунитета ще играят важна роля през следващата година“, отчита тя и добавя, че „изследванията и интересът към функциите на човешкия микробиом (съвкупност от бактерии и вируси в човешкия организъм), както и към персонализирания начин на хранене и
продължи >>