НАЙ-НОВИ
Тройна цена на поръчка пускат...
Вижте какви ги вършат заместниците на Благомир Коцев,...
Мария се омъжи за новия си любим...
Попфолк дивата Мария отново облече булчинска рокля –...
Ел Би: Потребителят ни вече е част от екипа
25.06.2025 10:11 | Видян 173 пъти | Гласували 1

„Потребителят на „Ел Би Булгарикум“ вече не е пасивен зрител, а част от екипа – избира вкусове, оформя комуникация, участва в подобрения“. Това каза маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ Анелия Джаркълова в интервю за b2b Media. Пред бизнес изданието тя разказа за един от най-смелите маркетинг проекти на компанията – внедряване на AI платформата за обратна връзка kazva.bg, благодарение на която гласът на клиента на Ел Би се чува повече от всякога.
„Клиентът днес не чака марката да говори – той вече държи микрофона. Понякога с аплодисменти, понякога с директна критика, но почти винаги с нещо, което си струва да чуем. И точно това направихме – замълчахме, за да чуем“, каза още Анелия Джаркълова. Тя допълни, че това е начинът и компанията да покаже, че не се страхува от истината.
Пред b2b Media маркетинг мениджърът на „Ел Би Булгарикум“ сподели за предизвикателствата да се прави маркетинг в държавна компания с десетилетна история. Тя разказа как 60-годишното предприятие „заговори“ на езика на Gen Z, как бе възстановено дигиталното присъствие на марката, за стартирането на онлайн магазин и изграждането на стратегия, базирана на реклама, но и на смисъл.
„За държавна компания това е повече от иновация – това е малка революция. И тя се случи не с гръм, а с реална комуникация. Клиентът говори. Ние вече слушаме“, сподели още Анелия Джаркълова.
Тя допълни и че маркетинг стратегията, която компанията следва, е проста, но устойчива. „Взимаме автентичните си ценности – чиста суровина, български щамове, научна база – и ги преразказваме на езика на новото поколение: ясно, функционално, дигитално. Превърнахме „качество от традицията“ в „грижа чрез наука““, разкри още детайли Анелия Джаркълова.
„Не е лесно да си маркетинг мениджър в компания с история като на Ел Би. Но е вдъхновяващо. Това е работа, която те държи буден – интелектуално и емоционално. И когато чуеш потребител да казва, че си е върнал доверието в марката, знаеш, че всичко това има смисъл“, сподели още маркетинг мениджърът на компанията.
Цялото интервю виж ТУК


свързани новини
Ел Би Булгарикум с презентация на Нигерийско-български бизнес форум
Младите национали загряха с айрян на Ел Би преди мача със Сърбия
Проект на Ел Би спечели еврофинансиране за селските райони
Ел Би Булгарикум инвестира в служителите си
Ел Би пренесе в Япония традицията на великденските яйца
Гордеем се, че младите търсят реализация при нас: Ел Би Булгарикум
Ел Би Булгарикум представи възможностите за работа в компанията на кариерен форум в СУ
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !