НАЙ-НОВИ
40% от "турската" фирма на Терзиев са...
40% от консорциума на "турската" фирма, на която кметът...
Перо "Забравихме ли нещо" в бюджета...
В официалния бюджет, представен от кмета Терзиев и лично...
Blue Warrior Whisky с първа реклама в национален ефир
18.09.2025 09:01 | Видян 277 пъти | Гласували 1
 
            
Пазарът на уиски – все по-динамичен, потребителите – по-взискателни
През последните години българският пазар на уиски бележи динамично развитие и устойчив растеж. Профилът на уиски любителя в България също се променя: основните потребители са във възрастовата категория 30–50, от големите градове, които търсят не просто напитка, а преживяване. Те се интересуват в много голяма степен от начина на производство, рецепта и философия зад марката. Уиски все по-често се свързва с личен стил и социален статус, което обяснява и нарастващия интерес към продукти със силна идентичност и емоционално послание.
На този фон излиза първата телевизионна реклама на един от най-новите брандове на уиски пазара - BlueWarriorWhisky. Кампанията вече е в ефира на водещите национални канали с послание: „BlueWarrior – знак за качество“. Креативната идея е на Avas България, a реализацията – Разказ Студио.
Философията на марката е въплътена в образа на „воина на занаята“ – символ на отдаденост, прецизност и търпение, които стоят зад всяка бутилка. Мечът и числото седем са знаци, че качеството не е случайност, а резултат от майсторство и време.
BlueWarrior е създаден по рецепта №7 от подбрани зърнени дестилати, отлежали три години в дъбови бъчви. Характерният кехлибарен цвят, деликатно опушеният аромат и меките ванилови нотки – така го описват професионалните дегустатори.
 svejo.net
                    svejo.net 
                 facebook.com
 facebook.com
            коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай  
Няма коментари към тази новина !


 
		 
             
             
				 
				 
					 
					 
					 
					