НАЙ-НОВИ
Тарантино слуша новата песен на Тома...
Качествена българска музика с напълно ново звучене -...
Молец, 100 Кила и Васил Петров част...
• От 17 до 19 май Габрово ще се превърне в сцена на...
Задават се най-големите музикални събития в България
15.06.2015 13:52 | Видян 1274 пъти
Първото издание на фестивала ще доведе в България дългоочакваните Godsmack, калифорнийската рок машина Papa Roach, хардкор легендиите от Ню Йорк Biohazard и финландските крале на тежкия звук Amorphis. Благодарение на Tuborg, Summer Chaos Festival 2015 дава заявка да се превърне в най-силното рок събитие на годината.
Също така, Tuborg спонсорира българския еквивалент на индийския фестивал Холи – Фестивал на цветовете, който ще се проведе на 20 юни 2015 г. на открито пред зала Арена Армеец. Към обявените до момента Ice Cream, The Offenders, Спенс, The Top Stoppers, COOH vs BALKANSKY и Дон Еди Казасян се присъединяват още популярният DJ и водещ Мартен Роберто, суинг дуото The Smugglers Collective, DJ тандема Sofia Cartel и DJ Steven от Metropolis.
В допълнение към музикалната програма на фестивала, и тази година посетителите на събитието ще могат да разгледат и участват в разнообразни работилници, свързани с индийското изкуство.
Лятото на 2015-та ще бъде върхов момент в десетгодишната история на Kavarna Rock Fest, фестивалът, който няма пропусната година от създаването си. Юбилеят обещава три невероятни вечери в края на юни с някои от най-добрите рок и метъл банди от световната сцена. По-малко от две седмици делят феновете от срещата с Twisted Sister, Within Temptation, Unisonic, Hammerfall, Kamelot, UFO, Delain и други рок знаменитости, които пристигат с мисията да направят поредното незабравимо събитие в град Каварна на 26, 27 и 28 юни.
Tuborg, като спонсор на най-големите музикални фестивали в България, използва тези събития, за да насочи вниманието върху една от най-актуалните теми в обществото – отговорната консумация на алкохол и внимателното поведение на пътя. Tuborg ще брандира своите музикални събития с ново, специално разработено лого и послание на кампанията: „Вслушай се в музиката и разума.
Не карай ПИЛ“, с които призовава музикалните фенове да не застават зад волана, след като са употребили алкохол на концерта. Марката има традиции с тази обществена ангажираност на други европейски пазари, където подкрепя големите музикални форуми – Roskilde в Дания, EXIT в Сърбия, Tuborg Green Fеst на няколко чужди пазара. Специално за фестивала в Каварна Tuborg е подготвил интерактивни активации на тема “Не карай пил”, с награди за феновете, които демонстрират правилното поведение.
Tuborg e пивка бира от типа пилзнер, произведена от висококачествен хмел, ечемик и вода, с алкохолно съдържание 4.6%. Тя се предлага в стъклени бутилки от 330 мл и 500 мл с добре познатите на пазара лесно отваряеми капачки, в кен от 500 мл, в пластмасова бутилка от 1 л и наливна.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !