Наплатанова измества Момчилова в СЕМ?

Габриела Наплатанова е най-вероятният нов шеф на СЕМ....

Лили на 85(88)

Слух, че Лили Иванова става на 90 на 24 април обикаля...

Лайфстайл брандовете – новият хотелиерски тренд

отпечатай новината

29.11.2016 17:47 | Видян 1545 пъти

Лайфстайл брандовете – новият хотелиерски тренд

От Дубай до Дъблин през последните две години се нароиха хотели, които са наричани social hub, experience-driven, lifestyle-led, affordable luxury- много думи, с които се обозначават тренди брандовете на световните вериги за хората в най-активна възраст, или нека ги наречем – фешън ориентираните хай брандове.
Водят се също посветени на Gen-Y или Поколението Y – онова, станало активно през новия 21 век, поради което целият този бум на подобни места за настаняване е наричан и millennium bug. Директори без вратовръзки,

Диджеи в лобитата,

много арт в стаите, тотален дизайн на места в центровете, които до неотдавна са били смятани за по-изостанали или по-мрачни, а сега се превръщат в новите вибриращи атракции на градовете с много барове, фюжън ресторанти и галерии за съвременно изкуство – това са общо взето опознавателните белези на въпросните тренди хотели.
В миналия брой, посветен на Грузия, споменахме за една от тези нови подвериги, която предстои да открие обект в Тбилиси – Moxy на Marriott. На старт е RED на Radisson (обратното на познатото BLU) от групата Резидор, Canopy на Hilton, Centric на Hyatt. Даже представяната от нас класическа немска верига Steigenberger открива бързо един след друг своите фешън хотели Jaz in the City. Непретенциозният Best Western пусна VIB, а арабската Jumeirah – Venu.
Скорост и приемливост, неформалност и преживяване са ключовите думи, които вкарват единство в привидното многообразие на офертите на всички тези нововъзникнали глобални брандове на световните вериги.
Общите им черти са супер технологии, максимално социализиране на общите пространства,  споменатите вече напредничави дизайнерски концепции навсякъде и във всичко със задължителен стремеж към уникалност и неповторимост, 24-часова, но задължително неформална като модел на общуване рецепция.
Jaz in the City на Steigenberger стартира от идеалното място за точно този тип хотели – Амстердам, един от най-младежките по дух и най-вибриращите градове в Европа и в целия свят, където всички пространства реално са и арт, и всичко останало, което се иска. Следващата й собственост от тренди подверигата ще се открие в Щутгарт, за да стъпи на родната си немска земя.
Хотелът в Амстердам, открит през юни, никак не е малък – 258 стаи. Първото впечатление е от централната фигура в лобито – известен диджей, заради когото и лоби барът е наречен Ритъм.

продължи >>

Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !