Миа Халифа мачка котето (ВИДЕО)

Котето си за рекламна муцуна на гащи използва Миа...

Кейт Бланшет идва в Кан с уникален...

The Best Immersive Work Award или наградата за Потапящи...

Когато хотелският текстил прави разликата между печалба и загуба

отпечатай новината

28.04.2017 09:15 | Видян 1449 пъти

Когато хотелският текстил прави разликата между печалба и загуба

Евтиното винаги струва повече, а в областта на хотелския текстил – при маржовете, на които се работи в България, именно добрите покривки, спално бельо и др. качествени продукти, може да  се окажат голямата разлика между печалбата и загубата за онези, които умеят добре да си правят сметката.
Предлаганият текстил в България е с различно качество, но с еднаква цена,  да се прави компромис в името на спестяване на някоя стотинка, която мислим за печалба е залъгалка за дребни и краткотрайни играчи. 

„В годините наблюдаваме как на текстилния пазар никнат като гъби фирми, занимаващи се с текстил. Както никнат, така и изчезват. Изчезват, защото клиентът бързо разбира истината”, разказват лидерите в бранша от Hrscollections.
Стандартните ширини на платовете са 160;220;240;260;280;300 , при конфекционирането се използва ширината, т.е няма вариант  без разход на плат и предвиждане на шев да стане желания размер на даден артикул. Кой има нужда от продукт, който не става едва след първото пране?! Първото от стотици!
ВСЕКИ плат има свиваемост!!!

Памукът има борсова цена, няма как хавлиените изделия от 100% памук, добре обработен и хидрофобиращ да се предлагат под себестойност: или има полиестер или е спестена някой операция за сметка на качеството.
Покривките се поддържат лесно, единствено и само когато се конфекционират от платове, специално създадени  за покривки и се третират с препарати по подадената към плата спецификация. Покривки от плат за пердета не издържат на интензивна употреба.
Защо споделяме всичко това ?! Защото , посветили повече от 10 години в оборудването на хотели, ресторанти и спа центрове с професионален текстил, търсим, съпоставяме, и в края на краищата...намираме най-доброто, за да да запълним нишата в селективният текстил, но да го направим достъпен за ценителите.

Нашето мото е
Прекарваме голяма част от живота си в леглото и банята. Да не го пропиляваме в некачествена компания.

автор: СЛАВА

Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !