Аз съм във Фейсбук само защото се...

"Аз съм във Фейсбук само защото се нуждая от...

Министър в оставка замина...

Министърът на командировките, както наричат...

Министри първа и втора смяна

отпечатай новината

16.08.2017 14:40 | Видян 2146 пъти

Министри първа и втора смяна

Министърът на туризма обяви пред медиите, че тя ще прави проверки по светло, а вицепремиерът - по тъмно. Разделение на труда! Единият играе министър първа смяна, другият - втора. Много соц звучи.

Докато в проверки и закачки ни пускат шум и димки от морето, браншът е в колапс. За първи път от половин век хотелите в Слънчев бряг и Златни пясъци не просто имат мнооого празни легла, ами чак ги рекламират телевизионно насред август - единственият изцяло пълен месец за туризма ни. И то не от края, а още от 10-и август - всеки вижда клиповете по телевизията и банерите в интернет.

Няма туристи, няма пари, ръстовете се привиждат само на Николина Ангелкова, която нищо не разбира от тая работа и след близо три години министрестване. Ако не вярва - да погледне данните на статистиката - даже официалната бележи спадове на нощувките. Тя обаче умора няма: големи международни вериги щели да откриват 5-звездни хотели по нашето море. Ама друг път. И имената им нямало да каже.

За нейно сведение ще посочим, че когато туризмът у нас вървеше наистина през 2005-2008 г., които никога не можахме да надминем по приходи, нищо че уж бележим някакви ръстове на потока, по морето ни имаше и Кемпински, и Дабъл Трий бай Хилтън, освен Барсело и Мелиа. Ако сега ги няма, вината е и нейна. Второто и по-важното: никоя верига не крие бъдещите си проекти, така че ако има сериозни намерения, те вече щяха да бъдат огласени.

И не за друго, ами тези дружества с твърде големи, та са борсови и всяка подобна информация им вдига акциите, от които се печели, за разлика от притежаването на хотел на българското море. И последно: на Николина трябва да й прави впечатление нещо съществено: най-голямата верига в света Мариот я има дори в Скопие, в Минск, Тбилиси и Ереван.

Заобиколила е само България. Това трябва да каже всичко и за туризма ни, и за инвестиционния климат, и за България днес изобщо. С показни полицейски акции и много шум за нищо, с фалшиви плажни концесии и прочее управленска немощ, добро не ни чака. Поне в туризма.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !