Парижка Коледа, опера Гарние: Фото на...

Парижка Коледа, опера Гарние: Фото на деня

Райко Гърлич с Наградата на София на...

„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...

Мария Силвестър представи наградите Доброто тук

отпечатай новината

29.03.2018 16:35 | Видян 2420 пъти

Мария Силвестър представи наградите Доброто тук

Загорка раздаде първите награди Доброто тук и отличи хора, които пазят и предават българските традиции и дух, пречупвайки ги по свой начин, за да бъдат те актуални и днес, и утре. Така компанията стартира кампанията „Доброто тук“, с която ни предизвиква да откриваме и  поощряваме доброто всеки ден.

„В съзнанието ни тези две думи „доброто“ и „тук“ съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа. Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро. С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка“ да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него.“ – разказа Елица Иванова, маркетинг мениджър.

Стремежът и тенденцията на Загорка да се обърне към българското е една от причините за новата визуална идентичност на Загорка и акцентирането върху българските й корени. От днес любителите на кехлибарената напитка ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих. Върху бутилката като релефен елемент присъства и визията на митичния барс, символ на Стара Загора. Едновременно с това Загорка изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство. „Доброто тук в смисъла, в който влагаме ние, не е постижение, а ежедневно търсене.

Не е взаимопомощ, а взаимоотношения. Доброто тук не е патриотарство с биене в гърдите, а е заредено с хармония родолюбие. Затова с наградите ние отличаваме ежедневното малко добро, което трябва да бъде забелязано и поощрено. Защото ние в „Загорка“ вярваме, че колкото и по-добро да има, няма по-добро от доброто тук“, разказа за вдъхновението на кампанията Николай Тинков, старши бранд мениджър. Наградата „Добрият художник“ беше връчена на преподавателя по графичен и рекламен дизайн в Националната художествена академия Светлин Балездров. Той беше отличен, не защото със световната си известност прославя името на България, а за това, че е посветил живота си на откриване и развитие на млади български таланти и, че популяризира кирилицата като създава нови шрифтове и ги разпространява безплатно в Интернет.

С наградата „Добрият готвач“ беше отличена Божана Кацарова, победител в MasterChef. Изборът попадна върху нея, заради избора й да остане в България и да придаде модерен почерк на традиционното българско меню, а не да предпочете възможностите за професионално развитие по света. Планинският водач Начо Иванов получи наградата „Добрият алпинист“, не за това, че покорява най-високи върхове, а поради факта, че е маркирал най-дългия в България планински маршрут Ком-Емине и го е преминал над 50 пъти, за това, че предава своята любов към планината на хиляди българи, увличайки ги да тръгнат с него и да предизвикат себе си по този изключително труден и красив български маршрут.

Наградата „Добрият дизайнер“ беше връчена на Гергана Станкова, която върна традиционната шевица в гардероба на съвременната българка, създавайки българския бранд „Шевица“. Триото „Outhentic“ получи приза „Добрите музиканти“, затова че вдъхва нов живот на традиционния фолклор и го предава на съвременниците по света и у нас така, че да го заобичат истински.

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !