Правя милиони благодарение на жена...

Конър Макгрегър говори за жена си Дий Девлин: "Бяхме...

Новият водороден двигател на Alpine...

Alpine разширява границите на устойчивите...

Следите на корупцията остават на шосето в дефилето

отпечатай новината

27.08.2018 14:01 | Видян 1809 пъти

Следите на корупцията остават на шосето в дефилето

Трейс означава "следа". А "следите остават", както се казваше един мнооого стар български филм, открил звездата на Стефан Данаилов. Властта, както обикновено, нямаше смелост да каже истината и за трагедията в Искърското дефиле - това си е нейна традиция през последните 9 години, сякаш сме идиоти и не разбираме за какво става въпрос.

Контролираните от властта медии първо се нахвърлиха към малкия човек, за да не посочат големите - към шофьора, поради липсата на дежурния клошар. Но като не мина номерът - все повече хвърлят цялата вина на Трейс - фирмата изпълнител. Ала според народната поговорка "не е луд, който яде баницата, а който му я дава". Трейс е една от пет-шест големи фирми, които строят всичко в България - все едно как.
 
А вината за това "все едно как", която се измерва в десетки човешки животи в този конкретен случай и в хиляди изобщо, е на раздаващите баницата, "разпределящите порции" и както там се забавляват да наричат занаята си онези от властта.
 
Истински соц.: "бизнесът" идва от държавата. И се връща в джобовете на държавниците за сметка на данъкоплатците. Казват, че "рестото" вече стигало и минавало чутовните 70%! Което обяснява и ниското качество на изпълнение на шосето в дефилето и на всички останали, за да го имаме навсякъде явлението "ремонт на ремонта", дето го наблюдаваме всеки ден.
 
За последното свидетелстват дори само няколко от последните обекти, на които Трейс си остави ръцете. Вижте избилите плочки на булевард Витоша, където елементарната работа по нареждането на фейковите павета дори закъсня.
 
Вижте безобразието на бул. Дондуков, където отново сроковете бяха погазени, а качеството е "ма'ни-ма'ни". Сега само си помислете, че тези са намесени и в метрото, а там спасение НЯМА!
 
Вижте всеки друг обект, пък после се запитайте колко пъти някой трябва да не работи на ниво, за да се откажат да му дават нови и нови поръчки. За десетки и стотици милиони.
 
И ако властта, която ги раздава, има елементарна съвест и отговорност пред хората, дали би го правили, ако не важеше максимата от Алеко: "парица е царица". Иначе казано, каквото и да ни говорят, става дума за пари. За грозна корупция.
 
Ще кажете: градските улици и булеварди, особено пешеходните са повече декоративни касички, отколкото да представляват опасност за живота! Да, но изпълнението на пътищата от републиканската мрежа съвсем буквално убива.
 
Особено, като имаме предвид размера на другото голямо зло - платените книжки, давани срещу подкупи от ДАИ - причината, заради която поетът Николай Колев - Босия бере душа в края на гладната си стачка. Но властта не се вълнува и от показно принесения в жертва негов живот. Като забравя едно:
 
Никой не е забравен и нищо не е забравено!
 
Следите остават!
 
А, както гласят мъдрите думи, които няма как нашите да са чели, понеже нивото им е по-ниско от Марианската падина:
 
"Може да излъжеш доста хора за известно време, може да продължиш да лъжеш известно количество хора през цялото време, но всички през цялото време няма как да излъжеш"!

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !