Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

НЕ! БАКЛАВА ФАКТОРИ: НАЙ-ЛОШОТО ОБСЛУЖВАНЕ

отпечатай новината

14.11.2018 10:20 | Видян 1250 пъти

НЕ! БАКЛАВА ФАКТОРИ: НАЙ-ЛОШОТО ОБСЛУЖВАНЕ

На мястото на сладоледчийницата на бул. Витоша се е нанесла баклаваджийница, но язък за голямата инвестиция на собственика, защото „кадрите решават всичко”, а неговите го провалят. Какво показа нашият опит? Чакахме точно 7 минути най-търпеливо 2 жени зад щанда да сложат точно 2 сладкиша на усмихнати, вежливи, стегнати чужденци.

Когато дойде нашият ред, изненадващо дамите – и двете, които си пречеха една на друга и показваха ярък непрофесионализъм – видимо не бяха уверени в действията си, като една се обърнаха към жена, която беше след нас – явно се оказваме невидими. Не, че тя поръча нещо грандиозно – 2 парчета баница или нещо подобно.

Цялата нервност, лошите погледи, другите неприятни усещания оставихме зад гърба си и просто напуснахме полесражението. Не сме срещали по-лошо обслужване в софийско заведение. Особено пък с претенциозно име като Баклава фактори, което не изглежда да отговаря и на истината – не видяхме нещата да се правят на място.

Налага се и обучение на персонала, защото неделното не беше първото ни посещение там, преди това бяхме наминали на път и се опитахме да попитаме какво се крие зад непознатите имена на сладкиши, които не са баклава на витрината. Другарките зад щанда не знаеха и се изнервяха от най-логичен вид любопитство на клиентите. Така не се прави!

автор: СЛАВА

Етикети: , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !