НАЙ-НОВИ
Райко Гърлич с Наградата на София на...
„Всички добри истории, както в живота, така и в киното,...
Енджи Касабие се превърна в Мерилин Монро
03.12.2018 13:43 | Видян 1768 пъти
Една от най-колоритните дами у нас - ЕнджиКасабие, е новото рекламно лице на българския бижутериен бранд Invoke. Специално за марката диетолог #1 в България засне стилна фотосесия, вдъхновена от емблематичните актриси на Холивуд - Мерилин Морно и Чарлийз Терон.
Енджи се превъплъти в двете дами без затруднения, предавайки тяхната класа и изисканост – качествата, които определят и най-новата линия бижута на Invoke- Silver Premium. По време на снимките, заснети от модния фотограф Теди Грозданов, тя сподели, че е страстен почитател на обеците и розовото злато и моделите на българския бранд прилягат напълно на нейната същност. Бижутата от новата колекция Invoke Silver Premium са изработени от сребро и кристали кубичен цирконий от най-висок клас.
Моделите са изключително пищни, като е обърнато специално внимание на фините детайли.Кубичният цирконий придава блясък, който еблизък до този на диамантите, а специалнотоплатинирано покритие предпазва среброто от потъмняване. Всички камъни в бижутата от новата серия Invoke Silver Premium са оценени с категория ААА, която гарантира за най-високо качество на потребителите.
Бижутерийният бранд Invoke присъства на българския пазар от 2013 година. Марката се характеризира с това, че моделите на бижутата, които предлага, са подходящи за всеки повод и са идеално допълнение към визията на всяка стилна жена.
Магазини на Invoke почитателите на блясъка и стилните бижута могат да откриятв София, Бургас и Пловдив, а съвсем скоро предстои откриване на нови търговски обекти ив други градове. През 2017 Invoke откри първия си бутик – Selection в Paradise Center, в който сепредлагат лимитирани серии бижута.
В края на ноември предстои откриването на втори бутик в най-новия търговски център на град Пловдив – Plovdiv Plazza.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !