НАЙ-НОВИ
Избраха новото лице на българския моден канал
24.03.2009 12:00 | Видян 3317 пъти
Българският моден канал избра Мария Христова от Благоевград за своето лице за 2008 година на ревю с дрехи от авторската колекция "3", есен/зима 2009/2010 на Роди Радичков.
Мария е висока 170 см., учи в Частна английска гимназия "Уилям Шекспир" в София. От малка се занимава с танци и рисуване. Голямата й мечта е да притежава оригинална картина на Пабло Пикасо.
Лице на марката козметика "-417" стана Стоянка Митева, на 17 години от гр. Нова Загора, а Роди Радичкова избра Павлина Спирова, на 20 години от Петрич за свое лице.
Всички момичета получиха подаръци от козметика "-417". Награждаването ще се излъчи на 28 март в предаването "Огледала" по бтв.
На събитието се представи и новото издание на единствения годишен телевизионен календар. Той има за цел да открива млади таланти за модния подиум. Именно чрез него своята кариера са започнали известните български модели Ирена Милянкова, Елеонора Йоцова и Айсун Аптулова.
Осмото издание на календара е посветено на борбата с анорексията.
Екипът, който разви идеята на календара, включва стилистката Радина Радичкова - Роди, коафьорът Ивайло Душкин и Светлана Арсова (грим) и фотографът Момчил Христов. Ето какво споделя Роди за идеята на тазгодишния календар:
"Освен че е болест, анорексията е голям социален проблем, продиктуван от начина, по който (най-вече) младите момичета се позиционират в света и как смятат, че светът ги възприема. Храната е едно от изконните условия да бъдем здрави и въобще да сме живи. Балансът в повече и в по-малко винаги носи риск. Затова във всеки кадър има един или друг вид храна, здравословна като плодовете или чая, съвременен junk food като хамбургери и пици, сладки неща - тарталета и шоколад като афродизиаци, носещи наслада и щастие.
Третираме храната като нещо добро и красиво. Съвременната култура на well being или качеството на живота е свързано и с добрия вид на храната, начинът по който, с кого и как се храним.
Вярата, че хранейки се добре, можем да бъдем красиви е застъпена и в гурме културата. Като цяло противопоставяме визуално анорексията, като отказ от храна и живот и красотата да се храним красиво и да сме здрави, търсещи и щастливи.
Целият календар е сниман в студио на бял фон, без да се разчита на декор. Наблегнахме на чистотата на посланието - насочено към младите момичета, и това че хранейки се наистина могат да бъдат красиви.
Аксесоарите са от ципове, плексигласови обгорени цветя и чанти от естествена кожа. Гримовете са доста по-графични и монохроматични от предишни години, а прическите интерпретират обемите, постигнати с различни техники."
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !