НАЙ-НОВИ
Гимназисти от Благоевград се включиха...
Благоевград стана част от екопроекта „Природа? SOS” на...
София продължава инвитро програмата си
За разлика от правителството, което реши да даде парите...
MAD TV с кампания в подкрепа на „Часът на земята”
27.03.2009 10:45 | Видян 3435 пъти
MAD TV подготвя специална кампания, с която ще подкрепи WWF в инициативата „Часът на Земята”. Специален часовник ще отброява часовете до тази събота, 28 март, когато между 20:30 и 21:30 ефирът на MAD ще се включи на енергоспестяващ режим, който ще подканва хората да загасят светлините поне за час.
Освен това в рамките на този час в ефира на телевизията ще се излъчват единствено и само черно-бели клипове. Целта на кампанията е да обедини повече от 1 милиард души, в над 1000 града и да покаже, че е време за сериозни действия срещу промените в климата.
В кампанията по MAD TV ще се включат и множество български знаменитости, които ще обяснят защо участват в „Часът на Земята”, какви са ползите от това и защо трябва да започнем да се грижим за околната среда и да спрем драстичните промени в климата.
Сред «специалните посланици» личат имената на Тома, Нора, Невена Цонева, Лилана, Цеци Красимирова, както и тези на водещите в MAD – Милица, Ваня, Алекс и Косьо. Всеки един от тях ще отправи специално послание към зрителите на телевизията.
Започнал като кампания, приканваща жителите на Сидни да угасят лампите си, "Часът на Земята" се разрасна и стана една от най-сериозните световни инициативи за борба с климатичните промени. "Часът на Земята" започна през 2007 г. в Сидни, Австралия, където 2,2 милиона домакинства и фирми угасиха осветлението си за един час. Само година по-късно това събитие стана глобално движение с повече от 100 милиона участници в 35 държави.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !