НАЙ-НОВИ
Бачкам здраво, защото провалът не е...
Бачкам здраво, защото провалът не е опция за мен. Нямам...
Тита и Боро Първи пускат лимитирана серия маратонки
29.04.2020 13:07 | Видян 2226 пъти

Двамата хитови изпълнители в отбора на Adamand – ТИТА и Боро Първи, ще зарадват своите последователи с лимитирана серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция. Именно затова се спират и на емблематични имена за тях – Antilopa ще се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.
На 1 май ще стартира и продажбата, като тогава ще могат да се видят за първи път и самите модели – в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на Тита и Боро Първи.
„Много съм доволна, че заедно с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер и послание. Antilopa са изключително женствени и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати, в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като „Антилопата“, сподели Тита.
Боро Първи допълни, че желанието му е било маратонките, които ще носят неговото име, да бъдат с характер, каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – „да можеш да седнеш на пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на парти с приятелите си“. „Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил името. Тази серия е като песента ми - нещо, ако правим, да го правим като хората“.
Да се създаде модна компилация между българския производител на спортни стоки Runners и артистите Тита и Боро Първи е проект, който се разработва от миналата година, като целият екип създава продукт, безкомпромисен в качеството си. Самият процес е поместен и в онлайн сериала „Маратонът“, който се излъчва в YouTube канала на музикалната компания Facing the sun.
„Спряхме се на маратонки, защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на Тита и Боро Първи да се доближат до тях още повече, така както когато слушат тяхната музика. Именно затова слоганът на кампанията е „Влез ми в обувките“, сподели продуцентът на Adamand Кирил Киров-Кико.


коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !