НАЙ-НОВИ
Дядо Коледа като млад и беден, преди...
Дядо Коледа като млад и беден, преди да почне работа в...
Пловдивски лекар - инфлуенсър събра погледите на Миконос с кимоната си
10.08.2020 09:14 | Видян 1872 пъти
Преди да ви разкажем за реакциите, които той е предизвикал у туристите с аутфита си, питаме пловдивския лекар за ситуацията на острова, предвид пандемията COVID-19.
Пред Trafficnews Панче Димитриев споделя, че всички на Миконос са много подготвени и не е видял нито един човек от персонала, на което и да е заведение, без маска.
"Всички противоепидемични мерки се спазват на максимум, а заведенията работят наистина на 50% заетост. Впечатление ми направи, че управителите и хостесите постоянно наблюдават да не се смесват различни компании, както и да не става струпване на много хора един в друг, което е нещо наистина много трудно за перлата на Егейско море, предвид големия поток от туристи." - казва ортопед-травматологът.
Модният гуру от Пловдив споделя още, че дезинфекция се извършва след всеки един посетител, а в най-елитните заведения и бийч клубове резервациите се правят онлайн, като освен името се изисква и телефонен номер, както и номер на кредитна карта, за да се знае кой къде се намира и това се следи изключително стриктно.
"Евала им казвам!" - така Панче Димитриев определя впечатленията си от 10-дневния престой на остров Миконос. Причина за това обаче е не само строгата организация, предвид пандемията, а и вниманието, което се отделя на инфлуенсърите.
"Остров Миконос приветства инфлуенсърите. Аз също получих комплименти, относно лайфстайл профила си в Инстаграм. Надявам се българските хотелиери също да намерят начин да привличат световноизвестни личности у нас, които да се тагват от обекти по летните и зимни курорти, да пускат сторита, да ги тагват... това е най-добрата реклама, която е печеливш начин за привличане на туристи и се разпространява скорострелно по цял свят посредством социалните мрежи." - категоричен е хирургът от Пловдив.
Погледите на голяма част от модните запалянковци били привлечени от всичките аутфити на пловдивчанина, който дори получил предложение от няколко души за съзместен бизнес - общ моден бранд, който да се продава в чужбина.
Запазена марка на д-р Панче Димитриев са кимоната, комплектите и сетовете с еднаква шарка, които са по негов дизайн и се изработват по поръчка специално за него. Интересът бил особено голям именно към тях.
В представите на Запада Япония е облечена в кимоно. Днес то има статус на символ, а от 20-те години на ХХ в. западняшката мода периодично се заиграва с десена и кройката му. Приемаме го като церемониална дреха, но всъщност през по-голямата част от историята то е било традиционната дреха за почти всички в Страната на изгряващото слънце.
"Срещнах много известни личности, които ме забелязаха по заведенията и ме тагнаха в техни сторита, заради открояващия ми се стайлинг. Запознах се и с редица инфлуенсъри и звезди, сред които Хофит Голан и Мая Малнар, които имат почти 2 млн. последователи, с приятелят на холивудската актриса Линдзи Лоън, който е водещ на МТВ шоу и други.
Едно от най-известните заведения на острова - Principote, пък сложи мен и Алисия на страницата си като инфлуенсъри, за което съм много щастлив." - завършва Панче Димитриев.
Източник: TrafficNews.bg
свързани новини
Нетът е наркотик, признава инфлуенсърът Панче Димитриев
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !