Ингеборг Бахман - пътуване в...

Филмът на Маргарете фон Трота - Ингеборг Бахман -...

Кейт Мидълтън е благодарна за...

Кейт Мидълтън е "особено благодарна" за "дискретния"...

Клюкарката се завръща: Не пазарувайте в Zara

отпечатай новината

19.07.2021 16:48 | Видян 887 пъти

Клюкарката се завръща: Не пазарувайте в Zara

Когато Джошуа Сафран възроди сериала Клюкарката по НВО Мах, тръгнал миналата седмица по екраните в САЩ, той знаеше каквоях, включително към най-популярната социална мрежа в САЩ Туитър, наречен "чатрум за мемета и теории на кКогато Джошуа Сафран възроди сериала Клюкарката по НВО Мах, тръгнал миналата седмица по екраните в САЩ, той знаеше какво точно иска от инкарнацията на популярната тв поредица, която между 2007 и 2012 г. беше култова сред младите хора по целия свят, пише Варайъти. Той обяснява, че искал по-смешно шоу, нещо като "арсеник под езика" с крилати фрази - средно аритметично между Имението Даунтън и Големи малки лъжи.   "Исках повече хумор, исках комедия на маниерите, но преди всичко комедия", обяснява създателят на хитовия проект. 12-те серии отново разказват за живота на супер привилигированите особи от каймака на нюйоркското висше  общество. Те "доминират" постковид обстановката в Манхатън със своя имидж, със своя стил. Този път още от първа серия публиката разбра коя и  тираничната Клюкарка - не като в предишната част на поредицата. Но умелите сценаристи са скрили много тайни в сюжета. Голямата загадка е дали шоуто ще допадне на младите последователи на НВО, за да изкара платформата пред конкурентите от Нетфликс и Амазон, или ще разчита на носталгичните вече пораснали почитатели на първите сезони на сериала, които следваха ревниво приключенията на сладката Серина и Дан. Новите герои, които ги сменят, са с профили, адекватни на времето. Има инфлуенсърка на име Джулиан, в ролята е Джордан Алекзандър,  нейните две приятелки и съдружнички в "агенция клю-клю" Моне и Луна. Тяхна е мъдростта, че човек трябва да се замисли дали Zara е приемлив избор на дрехи за гардероба - брандът е конкретно цитиран и това е обявена война срещу него и мултимилиардера собственик на най-голямата империя за облекло в света. Както си му е редът в епохата на BLM, тези три ключови  роли не са предоставени на бели артисти, какъвто беше целият каст на оригиналната продукция преди няколко години. Сериалът е пълен с препратки към съвременната популярна култура и изпълнени с ирония закачки към тях, включително към най-популярната социална мрежа в САЩ Туитър, наречен "чатрум за мемета и теории на конспирацията".   "Първо мислихме и създавахме думите, после образите", разказват пред Варайъти от екипа, като целта им е била да нарисуват портрет на Поколението Z, както определят съвременните тийнейджъри. 

автор: СЛАВА

Етикети: ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !