Расист: Цветелина Грахич изригна...

Бившата певица на „Ку-ку бенд“ изрази публично и остро...

Райна шашна феновете си със снимки от...

Певицата Райна наистина не може да се спре на едно...

Хитът на сезона – пенливи вина и розе

отпечатай новината

23.07.2021 10:04 | Видян 825 пъти

Хитът на сезона – пенливи вина и розе

Новите любимци са сериите Verano Azur и PIXELS

Винените тенденции по света, макар и със закъснение идват и у нас. На мода си остава и това лято розето, в стил „Прованс“ от Франция, като изненадата този сезон е сериозният интерес към пенливите вина. Това споделиха от една от най-модерните изби у нас New Bloom Winery. Например тяхното пенливо вино PIXELS е направено от сорта Глера, който в Италия се ползва за Просеко и отчита двуцифрен ръст за първите 6 месеца на годината. Положителното развитие на категорията на пенливите вина тепърва предстои, смятат експертите. Розето под същата марка пък е издържано в най-добрите френски традиции, но представено по нов, модерен начин. Това е PIXELS от сорта Гренаш, затворено в уникална бутилка и стъклена тапа за многократно ползване. Така се запазва качеството на напитката максимално дълго след отваряне. И на световната карта розовите вина запазват стабилен ръст за последните години като пандемията не е повлияла възходящата тенденцията. В България наблюдаваме същото, сочат данни от пазара.


Търсят се също така бели купажни вина от два или повече сорта. „В серията Verano Azur разполагаме с купажно вино, което съчетава свежестта на Совиньон Блан и плодовостта на Вионие. Тази комбинация е изключително подходяща за летните месеци. Розето от същата серия е силна изява на сортовите аромати на Каберне Совиньон, които са типичните за сезона ягоди, малини и зрели бели череши. Марката е оптимистична, свежа и потребителите й разпознават в нея carpe diem и желанието за лекота и безгрижие. От друга страна, Совиньон Блан от серията PIXELS напомня на вина от Новия свят, характерни със свежите си тревисти аромати“, споделят от New Bloom Winery.


„Категорично можем да обобщим, че консуматорите в България все повече повишават винената си култура, като по този начин увеличават изискванията си към винопроизводителите, което води до положително нарастване на съотношението цена-качество. Това се изразява и в пазарни числа“, споделиха от екипа на избата в Съединение. Според експертите консуматорът търси все повече вина, лесни за съчетаване с храна и такива за консумация и самостоятелно. Особено по-младите потребители, 18-25-годишните обръщат внимание и на нововъведенията като винтови капачки, стъклени тапи и всичко, което прави виното по-лесно за съхранение и отваряне.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !