НАЙ-НОВИ
Риана със скъсан чорапогащник на събитие
Риана безброй пъти е обучавала културата на изкуството...
Глен Хюз за пръв път с „Гласовете на...
Феновете на рока и класиката вече може да запазят в...
Доган-син ли стои зад AlphaWin на гаджето на Анелия и с рекламата на Джаферович?
21.12.2022 16:16 | Видян 1640 пъти
Той е син на изгонената по подозрения за натиск върху собственика на Кремиковци и отношения с вдовицата на Самоковеца шефка на НАП-София Дима Захаринова, която впоследствие беше възлова фигура в ДАНС при Тройната коалиция - правителство с мандата на ДПС, като съветник на председателя Петко Сертов, чийто друг съветник беше самият Алексей Петров.
Интересно е, че компанията Захаринов я е стартирал на крехките 22 г., вероятно по съвпадение, едновременно с постъпването на майка си като високопоставен съветник в ДАНС през 2008 г. Едва миналата година обаче от ЛП груп е прекръстена на Алфабет Гейминг, както сочи Търговският регистър.
Публикация на Медиапул през тази седмица вкара в оборот името на сина на Ахмед Доган - Демир, покрай сайта за залагания поради факта, че двамата със Захаринов, освен приятели, са и съоснователи на неправителствена организация на име Младежки център Изгрев. Този своеобразен клуб веднъж вече беше ваден като коз в политиката и бизнеса, при това в последния момент, за да не стане определен човек министър на образованието при първото правителство на ГЕРБ. И човекът не стана шеф на институцията с над 4 млрд.лв.бюджет.
Колкото и близки да са Доган-син и бизнесменът, проверка в официалните регистри показва, че дружеството Алфабет Гейминг е еднолично, собственост е на семейната фирма Зет Корпорейшън, кръстена на първата буква от фамилното име на Захаринови. Интересно е, че последните нейни отчети, които могат да бъдат намерени са значително преди компанията да стане хазартна - от 2019 г., а оборотът е доста скромен за дружество с 2 милиона лева капитал - само 1,369 млн.лв. Което на всичко отгоре е сериозен 17-процентов спад спрямо предишната година. Печалбата е 460 000 лв.
Тези средства очевидно са крайно недостатъчни не просто за основаване на хазартен бизнес, а дори само за малка част от рекламната кампания единствено за Световното първенство по футбол в Катар, която беше направена от хазартния сайт. Освен стотиците клипове в ултраскъпо телевизионно време, тя обсипа и с билбордове възловите кръстовища, което също изисква доста солиден бюджет.
Пламен Валентинов
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !