НАЙ-НОВИ
ДА! Central Park е тайната перла на...
"Густо" на италиански означава "вкусно". Не е ясно...
Барбра Стрейзънд обяви нов албум с...
Барбра Стрейзънд обяви новия си албум „The Secret of...
MGM и Amazon Studios с интерес към Войната на буквите
06.02.2023 12:00 | Видян 714 пъти

С излъчените си 4 епизода по БНТ Войната на буквите е гледан от изненадващо висок процент от младите зрители, научихме от рейтинговите агенции. Сериалът преминава отвъд историческите факти, представяйки героите в чисто човешки план, всеки със своите страхове, слабости, страх и чувства, коментират нсоциолозите този феномен. Именно взаимоотношенията между героите и изключително интересните и плътни художествени образи развиват основния сюжет, който е свързан със създаването на азбуката (което е и в центъра на романа на Людмила Филипова, по който е правен сериалът).
При промотирането на продукцията, екипът сподели, че сценарият на поредицата обхваща само част от историята, описана в романа на авторката, поради големия времеви отрязък, разказан там. Съдейки по растящия интерес от страна на зрителите, измерен в числа, пълният потенциал на проекта предстои да се разгърне.Сериалът печели стабилна аудитория във всички възрастови групи. Увеличението на зрителите след реакцията срещу първия епизод за втория е с 9.5% нагоре, като запазва тенденцията и при третия епизод, нещо много рядко срещано при българските сериали. В YouTube поредицата показва още по-категоричен интерес, където първи епизод има над 135 хил. гледания само за три седмици. Още повече, големи платформи като MGM и Amazon Studios вече обявиха интерес към излъчване на Войната на буквите, разказват наши източници от БНТ.


коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !