НАЙ-НОВИ
Силвестър представи Alchemista в...
Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...
Престъпление е да караш пиян и то за...
„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...
Снимката на Кейт и Уилям в колата не е била манипулирана: Фотографска агенция
14.03.2024 10:41 | Видян 773 пъти
В телефонно интервю за Vanity Fair, Кен Гоф, който притежава Goff Photos, британската агенция, която публикува изображението, категорично се присмя на идеята, че изображението е било подправено по някакъв начин.
„Това са големи глупости“, каза Гоф, който снима кралското семейство от 1980 г. насам. По-известните му снимки включват принцеса Даяна в Зимбабве през 1993 г. и принц Хари и съпругата му Меган с група деца по време на Trooping the colour през 2022 г. Гоф гарантира за двамата фотографи, които направиха новата снимка на уелсците, като каза, че е „сто процента сигурен“ в тяхната етика. „Няма начин тези двамата изобщо да са направили нещо с тези снимки.“
Ветеранът-фотограф и член на Кралската рота продължи да опровергава конспирациите, които се въртят около снимката, като се започне с тези щателно прегледани, привидно различно оцветени тухли. Според Гоф двамата фотографи, чиито имена Гоф отказа да назове, се установяват в Дачет, село извън дома на семейство Уелс в Уиндзор, с надеждата да направят снимка на принца на Уелс на път за Лондон. Гоф каза на Vanity Fair точното кръстовище, където е направена публикуваната снимка; уличен изглед в Google Maps ясно показва подпорна стена от червени тухли и бял хоросан, заобикаляща сграда от по-тъмни тухли и червен хоросан. „Защо фотографът ще промени цвета на тухлите?“ — попита невярващо Гоф.
Колкото до това, че Кейт се вижда само в профил? Гоф обясни, че заснемането в Рейндж Роувъра на Уилям, който профучава с приблизително 63 км в час, се оказа достатъчно предизвикателство. „Снимките на коли често са много трудни“, каза Гоф, като се има предвид отражението на прозореца, а заснемането на Кейт беше пълна изненада за един от фотографите. „Едва когато изтегли снимката на лаптопа си, той видя, че някой друг е в колата“, каза Гоф. Фотографите не са имали затруднения да разпознаят самоличността на този човек. „Това е Катрин“, каза Гоф пред Vanity Fair. „Само по очертанията на лицето й се разбира, че е Катрин.“
Гоф отхвърли спекулациите, че Кейт може умишлено да се е обърнала настрани от камерата, като каза, че снимката е направена на главна улица, а не близо до дома на семейство Уелс, Adelaide Cottage, където служителите по сигурността вероятно биха я предупредили за присъствието на фотографи.
Принцесата на Уелс се възстановява от коремна операция за неназовано заболяване от януари, но недостигът на изяви или актуализации изпрати кралските наблюдатели във въртележка от диви теории и неоснователни слухове. Британската преса, известна с чувствителност към короната, дори не публикува подобна папарашка снимка на Кейт и майка й Карол Мидълтън от уважение. Гоф каза, че се смята за роялист и се съгласи с това решение. „Не бих се докоснал до това“, каза той, добавяйки, че тези в двореца „са били наистина разстроени“ от снимката на Кейт и нейната майка.
Попитан дали съществуват скорошни снимки на Кейт, които не са публикувани на обществеността, „Доколкото ми е известно, не са правени снимки и разговарям с различни хора“, каза Гоф. „Няма слухове или нещо такова, ако някой има набор от снимки.“
Фотографската лудост около Кейт вече изглеждаше достигнала точка на насищане през уикенда, когато принцесата публикува портрет, направен уж от Уилям, на нея с принцовете Джордж и Луис и принцеса Шарлот на британския Деня на майката. Няколко международни телеграфни агенции премахнаха изображението, което дворецът Кенсингтън беше разпространил в допълнение към социалната публикация, заявявайки, че е „манипулирано“. Асошиейтед прес, която отказа да обсъди подробности с Vanity Fair, и Ройтерс посочиха „несъответствия“ в подравняването на ръкава на жилетката на Шарлот с лявата й ръка. Кейт се извини чрез изявление в Инстаграм „за всяко объркване“, което споделената семейна снимка може да е причинила. В крайна сметка дворецът обяви, че няма да разпространява нередактираната снимка.
Ако портретът за Деня на майката беше дигитално обединен от много предишни снимки — включително, както твърди една гореща теория на конспирацията, поставяне на лицето на Кейт от корица на британския Vogue от 2016 г. — големите фотоагенции разполагат с технологията да го засекат, точно както се твърди, малки дигитални редакции, като тази на ръкава на жилетката на Шарлот.
„Фотографските агенции щяха да го видят веднага“, казва пред VF Ейдън Съливан, бивш вицепрезидент по фотозадачи в Getty Images в Обединеното кралство. „Всеки материал, който се предава чрез медиите, особено сега, трябва да бъде автентичен и истински. Този вид грешки ще бъдат уловени много бързо от агенциите, които имат строги правила за това какво могат да правят с изображенията. (Като цяло подобряването на цвета или качеството на снимката е разрешено, но не и преместване на пиксели или добавяне или изваждане на компоненти.)
„Не мисля, че това беше престъпна постъпка“, добави Съливан, а „доста стандартен, аматьорски“ опит да „направи този образ да изглежда по-добре“.
"Все пак кралските особи нарушиха правило", каза Съливан. "Правило, което сега е по-важно от всякога, което е: Ние не манипулираме снимки, защото след като размътите водите, никой няма да повярва на информационните агенции". Или по този въпрос монархията. Съливан съветва Уиндзор да прехвърли своята любителска семейна фотография в каналите си в социалните медии и, когато става въпрос за снимки, разпространени в медиите, „да го остави на професионалистите“.
„Жалко, че беше публикувана като манипулирана снимка“, каза Гоф. „Но трябва да приема думата от двореца, че тя го е направила и тя много съжалява.“
свързани новини
След скандала: 17 проблема с фалшивата снимката на Кейт за Деня на майката
Кейт Мидълтън забелязана с принц Уилям след скандал с фалшива снимка
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !