От Лондон до Ню Йорк за 30 минути:...

Изглежда, че SpaceX възобновява плановете си да превземе...

Иман Хелиф заплаши журналист, който...

Олимпийската шампионка Иман Хелиф заплаши да съди...

Technopolis рекламира Candy, но как гарантира за уредите, когато България не е упомената, а и „забра

отпечатай новината

13.11.2024 14:05 | Видян 267 пъти

Technopolis рекламира Candy, но как гарантира за уредите, когато България не е упомената, а и „забра

Technopolis рекламира Candy, но как гарантира за уредите, когато България не е упомената, а и „забравя” печат на картите: Конкретен случай

Купувате пъти по-скъпа от нормалните червена микровълнова печка Candy, която след 8 месеца работа дава опасен дефект, за разлика от евтините, които нямат грижи 16 години. Отивате в магазина на Technopolis в тъжния мол на бул. България с гаранционната карта и разбирате, че никой не гарантира на нея. Докато сте купували, са ви я набутали в кашона, който са залепили със скоч и няма как да видите две неща.

Първото е, че служителите „са забравили” услужливо да бият печат, без който картата не важи, нищо че сте редовен клиент, закупил сума електоруреди от същия магазин, както са „забравили” и да прикрепят касовата бележка.

И второто – няма как да забележите, че името на България и текст на български език изобщо липсват между над 20-те от фирмата-производител. А това сериозно поставя въпроса поддържа ли се гаранция и на какво основание, колко надеждно и т.н.

Който не вярва – прилагаме документа от нашия конкретен случай. И сигнализираме КЗП и всички органи, които НЕ прилагат защитата на потребителите, която би трябвало да имат по закон.

Пишем това, за да предпазим онези, които ще се хванат на рекламата на климатици Candy, която веригата Technopolis прави в момента. Човек предупреден – наполовина е спасен: и за качеството, и за „гаранциите”, и за коректността на продавача, разкрива slava.bg.

Тодор Митов

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !