НАЙ-НОВИ
Диана напусна Ергенът, след като...
Косара категорично насочи вниманието си към Васил. Той...
LIDL възражда ДС с инициатива Нахрани доносника
18.02.2025 11:43 | Видян 446 пъти

Веригата LIDL се замеси в нечуван скандал. Тя създаде специална инициатива, в която храни доносници, подаващи сигнали за съмнителни според тях текстове и снимки в социалните мрежи – срамна система за натопяване на „врага с партиен билет” от необразовани хора. Възражда се системата и духа на Държавна сигурност, а като имаме предвид, че веригата е немска – на ЩАЗИ и Гестапо.
Проектът, който официално е наречен с „миловидното” название интернет детективи има наглостта да обяви, че създава „Работа за цялото семейство”.
Тъй като една от трите целеви групи са тийнейджърите, LIDL явно си е поставил за цел не просто нахранването, а възпитанието на доносници, което вече минава всякакви разумни граници.
Веригата удвоява стойността на ваучерите за храна на доносниците, което е като жалка милостиня и е още по-обидно за цялата ни нация.
Великата идея за проекта е на отречените от самия си повелител Зукърбърг непрофесионалисти от factcheck.bg.
Напомняме, че като фалшива информация те сваляха видеата, в които Джо Байдън се ръкува с въображаеми приятели, спъва се, пада и говори глупости, като обаче той направи толкова много повторения на изцепките си, че направи смешни „фактчекърите”.
Същите неотдавна блокираха пост на 19 минути и за кмета Терзиев и поредното определяне за неправомерни на неговите действия по ремонта на Опълченска, въпреки че си има официални документи и самият той ги признава, независимо, че противно на закона не ще да им се подчинява.
Многобройни – десетки, са и другите примери, които не са просто спиране на публикации. Те идват и със заплахи за изключване от социалните мрежи. Независимо, че става дума за спрени професионални авторски материали, в които пише и се показва ИСТИНАТА.
Истината обаче не интересува политическата полиция – нито Гестапо, нито ДС, нито съвременните им наследници.
Срамът за LIDL е огромен и няма измиване!
Пламен Веселинов


свързани новини
Зуки премахва фактчекърите във Фейсбук и слага край на цензурата за миграция и джендърство
LIDL тук: двойно по-скъп от немския и 66% от испанския, а рекламира „ниски цени”
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !