Джон Уик 4 с премиера в национален...

Най-новата четвърта част от зрелищната екшън поредица...

Колкото по-проста е една жена,...

Колкото по-проста е една жена, толкова по-сложен е...

За първи път в историята: Реклама за Супербоул заснета от бг режисьор

отпечатай новината

20.02.2025 11:01 | Видян 286 пъти

За първи път в историята: Реклама за Супербоул заснета от бг режисьор

За първи път в историята, български режисьор заснема реклама за Супербоул – едно от най-гледаните спортни събития в света. Ангел Апостолски е името зад смелата кампания на PETA - световната организация за защита на животните, излъчена по време на престижния телевизионен блок, където 30-секунден рекламен спот струва внушителните 8 милиона долара.

Това е исторически момент, тъй като е първата поява на PETA в реклама на Супербоул – платформа, гледана от стотици милиони зрители, а за България и региона постижението е още по значимо, защото поставя Ангел Апостолски сред малцината европейски режисьори, които са имали честта да работят за това събитие. Роден в Скопие и дипломиран от НАТФИЗ, Апостолски изгражда кариерата си в България, като създава кампании за водещи международни и регионални марки. Сега, с работата си за Супербоул, той утвърждава името си на световната рекламна сцена.

В България режисьорът е съдружник в една от най-награждаваните продуцентски къщи в страната - PushPull. Ако последните 10 години има родна телевизионна реклама, която ви харесва, вероятността тя да е дело на PushPull е много голяма. Както и в нея лично участие да има Ангел. Рекламите, режисирани от Апостолски, са част от кампанията на PETA, наречена „Съвестните мафиоти“(ВИЖ ТУК), която предизвиква статуквото в модната индустрия и осмива носенето на естествени кожи и вълна, и е определена като „най-смелата досега“.

Вицепрезидентът на организацията, Лиса Ланге, споделя:

"Дори и най-коравосърдечните мафиоти имат сърце – поне когато става въпрос за животните. Визията на Ангел Апостолски перфектно улавя абсурдността на носенето на кожа или вълна в днешно време."

Кампанията цели да провокира зрителите на Супербоул и да ги вдъхнови към етичен избор в модата – без насилие върху животните.

Работата по проекта в Ню Йорк е била уникално преживяване, споделя режисьорът:

“Страхотно преживяване – забавно, перфектно организирано и най-важното - беше ми предоставена пълна творческа свобода, което помогна рекламата да стане толкова въздействаща. Това е ключово всеки път, когато искаш да предадеш толкова силно послание.”

Апостолски е известен със своя кинематографичен стил, който комбинира емоция, въздействащи персонажи и визуално изкуство. В момента той подготвя първия си игрален филм, който със сигурност ще бъде също толкова впечатляващ.

Повече за Апостолски ТУК

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !