Сонай напусна за втори път Живот на...

Музикантът Сонай напусна „Живот на кантар“ за втори път,...

Няма го сайтът на тотото

От снощи сайтът на Българския спортен тотализатор не...

Заради търга с 1 участник за нови метровлакове е драмата на СС: Контрера

отпечатай новината

28.04.2025 10:19 | Видян 74 пъти

Заради търга с 1 участник за нови метровлакове е драмата на СС: Контрера

"Какви са финансовите взаимоотношения между Спаси София и Метрополитен? Спомняме си как във времената на пълна доминация на ГЕРБ в общината, Борис Бонев и колектив получиха поръчка от метрото без конкурс за пътническата информация. По същото време подобен договор им е даден и от ЦГМ.

Забелязваме и че голямата драма на Спаси София е прекратена процедура за доставка на метровлакове с един участник. Т.е. според спасителите на София е трябвало да се сключи договор с единствения кандидат. По-странното е, че непрекъснато спасителите обясняват как не е добре да се сключват договори по процедури с явил се един кандидат...

Публична тайна е, че спасителите от "Спаси метрото" (така се казваха преди) и противници на Братоев се превърнаха в Спаси София и поддръжници на проф. Братоев. И получават неофициално, разбира се, повече информация, отколкото кмета на Столична община иЗаради търга с 1 участник за нови метровлакове е драмата на СС: Контрера комисията по транспорт взети заедно.

На Борис Бонев му е виновен за всичко Васил Терзиев, но година и половина управление на "Спаси София" в транспорта показват, че Бонев и хората му толкоз си могат. Столичен инспекторат продължава да се управлява от кадър на спасителите. По-голямата част от батаците в Столична община се сътвориха от Борис Бонев. Първо заради неистовото му желание да стане председател на СОС, второ заради безумните предложения на спасителите, които бяха представяни като общи предложения с ППДБ.

С цялата си наглост главният спасител обикаля по медиите, заел позата на народен трибун. Същият, който не пое никаква отговорност за провалите в управлението на столицата. На главният спасител обаче ще му припари под петичките, ако Терзиев се осмели и извърши пълен одит на еднолично управлявания от Бонев и Зографски ресор "Транспорт и градска мобилност" от есента на 2023г. до април 2025г'.

Карлос Контрера, общ.съветник

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !