НАЙ-НОВИ
Топпартито на лятото: Откриването на...
Най-горещото парти на това лято е този уикенд. Ивайла...
Брад Пит разкрива тайната си за младежки вид и стартира нови еко проекти в модата и козметиката
16.07.2025 08:17 | Видян 196 пъти

Брад Пит изглежда изключително млад в новия си екшън филм за Формула 1 – „F1“.
Актьорът, който вече е на 61 години, разкри как успява да изглежда с десетилетия по-млад, след като се пошегува с въпросите дали използва ботокс.
Оказва се, че тайната му е свързана с неговия собствен бранд за козметика Beau Domaine, който вече предлага еко-опаковки, щадящи природата.
Френската марка за грижа за кожата, създадена от Пит преди три години, ще пусне нова серия опаковки – матови бели бутилки с дървени капачки.
„Всеки детайл от новия дизайн е съзнателно избран – от рециклираното стъкло до дъбовата капачка,“ споделя актьорът пред WWD. „Исках козметика, базирана на наука, която да има смисъл – не само за кожата ти, но и за това, в което вярваш.“
При първото пускане на пазара продуктите на марката бяха в тъмни стъклени бутилки с дървени капачки. Те се произвеждат във винарната Château de Beaucastel в Прованс, собственост на семейство Перин.
Сега новите опаковки са проектирани да бъдат по-леки, за да намалят въглеродния отпечатък на марката.
В допълнение, компанията планира да използва гроздови отпадъци (т. нар. grape pomace) – остатъчен продукт от винопроизводството – в биоактивна козметика.
Миналия месец Пит лансира и нова линия ленени дрехи за лятото чрез своя бранд God’s True Cashmere, създаден през 2019 г. заедно с дизайнерката и духовна лечителка Сат Хари.
Новата колекция се казва The Elysian Collection и включва унисекс дрехи от биоразградим лен.
„Тази колекция е жива, вълнуваща и внася нова посока в работата ни. Ленът беше естествена стъпка напред за марката, добавяйки натурални влакна с текстури и качества, които харесваме,“ казва Пит в официално изявление.
Сат Хари добавя:
„Вдъхновена съм от това ново приключение за бранда. Фокусирали сме се върху нашата визия за това какво може да бъде луксозна ленена дреха. Виждаме естествено продължение от нашата кашмирена линия – включително познати модели, полускъпоценни камъни и акцент върху холистичните качества, които вярвам, че ще докоснат нашите клиенти.“
Ленените дрехи – ризи, панталони и къси панталони – се предлагат в нюанси на кремаво, бяло, жълто и зелено.
God’s True Cashmere първоначално стартира с кашмирени ризи, всяка от които има седем копчета, направени от лечебни камъни, съответстващи на чакрите на тялото. Ризите струват около 1500 паунда, а колекцията включва и кашмирени шапки, шалове, чорапи, якета и тениски, вариращи около 500 паунда.
Сат Хари споделя, че създават всички модели заедно с Брад Пит:
„Брад и аз проектираме всичко заедно. Избираме камъка за копчетата според това какво усещаме, че подхожда на ризата. Почти е така, сякаш ризата сама си „иска“ определен камък.“
Тя разказва, че идеята за марката се появила, след като сънувала Брад Пит, облечен целият в зелена кашмира.
„Погледнах го в съня си и му казах: „Какво правиш? Отиваш ли да играеш голф? Изглеждаш като леприкон.“ А той отвърна: „Не, просто имам нужда от повече мекота в живота си.“
След като разказала на актьора за съня, той ѝ отговорил:
„Странно, защото точно във вторник казах на стилиста си, че имам нужда от повече зелена кашмира в живота си. Искам повече мекота.“
Така двамата започнали бизнеса заедно, след като Хари му ушила зелена кашмирена риза.
Междувременно бившата съпруга на Пит – Анджелина Джоли, управлява своя бранд за мода и аксесоари Atelier Jolie в Ню Йорк. Другата му бивша половинка, Гуинет Полтроу, също има собствена марка дрехи – GOOP, а Дженифър Анистън развива бранда си за грижа за косата LolaVie.


свързани новини
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !