НАЙ-НОВИ
t.A.T.u. в Москва: емоционално...
След 15 години мълчание t.A.T.u. се върнаха заедно на...
Кейти Пери и Джъстин Трюдо потвърдиха...
Кейти Пери и бившият канадски премиер Джъстин Трюдо бяха...
Защо Терзиев мотае 2 г. готовия паркинг за 300 коли под бул. Сливница: Б.Бонев
27.10.2025 12:31 | Видян 197 пъти
Опитите на пиарите на Терзиев да очернят Спаси София, само защото се борим паркингът на метростанция „Сливница“ за 300 коли най-накрая да се довърши, казват всичко.
Когато твърдят, че проектите за града не трябва да стават жертва на партийните борби, а после правят точно това - думите им звучат като празен шум.
В статус на кмета във връзка с актуализацията на бюджета (приета с гласовете на ПП-ДБ, ГЕРБ и БСП беше написано:
„Изключение направиха единствено общинските съветници от Спаси София, които внесоха предложение за изменение в последния момент в зала и без съгласуване, и макар че то също беше прието, те отказаха да подкрепят цялостната актуализация. Подобно поведение от бивши партньори е разочароващо, доколкото тук става дума за проекти, които са твърде важни, за да бъдат превръщани в заложници на политическото противопоставяне.“
Какви са фактите:
1 В два поредни бюджета паркингът на „Сливница“ е част от капиталовата програма. При актуализацията преди няколко дни, по предложение на зам.-кмета по строителство, той беше махнат.
2 Спаси София направи само едно предложение - паркингът да се върне в бюджета с 1,5 млн. лв., като парите дойдат от безконтролния бюджет за кръпки по улиците. Предложението беше прието.
3 На същото заседание, точно 5 минути по-рано, всички политически групи подкрепиха с 47 гласа „за“ наш доклад паркингът да се прехвърли на ЦГМ, за да бъде довършен.
Значи - да се твърди, че предложението било „в последния момент“ и „несъгласувано“, е просто абсурд. Всички вече бяха подкрепили строежа!
Истината е доста проста:
Две години администрацията на Терзиев не можа да реши кой ще довърши този паркинг за 300 коли до метрото. Спаси София водеше срещи, предлагаше варианти - зам.-кметът по транспорт, районният кмет, „Метрополитен“ или ЦГМ.
Решение нямаше.
Само празни обещания и бележки в таблците: „Няма информация кой ще го изпълнява.“
Спаси София не просто говори - ние внесохме, защитихме и осигурихме подкрепа за доклада паркингът да се прехвърли на ЦГМ и най-накрая да се довърши.
Това е реална работа, не пиар.
И не, няма да мълчим, когато обвиняват точно тези, които свършиха работата, че били виновни за чуждия застой.
Борис Бонев, лидер на партия "Спаси София"
svejo.net
facebook.com
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай

Няма коментари към тази новина !

