Пътеводител срещу зависимостта: По...

Сдружение „Победа сега“ представя своя „Пътеводител...

Опасност дебне Хари и Меган в...

Луксозният живот на принц Хари и Меган Маркъл в...

Изследване: Една газирана напитка на ден повишава риска от оплешивяване при мъжете с 42%

отпечатай новината

12.11.2025 17:07 | Видян 452 пъти

Изследване: Една газирана напитка на ден повишава риска от оплешивяване при мъжете с 42%

Изследване на Университета „Цинхуа“ сред 1000 мъже на възраст между 18 и 45 години установява, че консумацията на повече от една подсладена напитка дневно увеличава риска от оплешивяване при мъжете с 42%.

Според учените прекомерният прием на захар може да повлияе на хормоналния баланс или метаболизма, които са свързани с косопада.
Резултатите подчертават колко важно е да се ограничат сладките напитки за по-здрава коса и по-добро общо здраве. 

автор: СЛАВА

Етикети: ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !