Кейт Бланшет в Стела Макартни: ФОТО...

Кейт Бланшет в Стела Макартни: ФОТО НА ДЕНЯ

Латино звездите се обединяват в помощ...

Едни от най-големите имена в латино музиката ще...

До 5 чаши кафе дневно са безопасни за повечето здрави хора: Изследване

отпечатай новината

21.07.2026 13:20 | Видян 939 пъти

До 5 чаши кафе дневно са безопасни за повечето здрави хора: Изследване

Консумацията на до пет чаши кафе дневно е безопасна за повечето хора, които нямат сърдечно-съдови заболявания. Това сочат изследователи от Американската асоциация за сърдечни заболявания (American Heart Association).


Според професора от Калифорнийския университет Грегъри Маркъ около 400 милиграма кофеин дневно, което се равнява приблизително на пет чаши черно кафе без захар и други добавки, не представлява риск за здравето на повечето възрастни.


Експертите обаче подчертават, че препоръката се отнася за хора без установени сърдечно-съдови проблеми. При наличие на сърдечни заболявания, високо кръвно налягане или чувствителност към кофеина е препоръчително приемът да бъде съобразен с указанията на лекуващия лекар.

Наталия Каменова

автор: СЛАВА

Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !