Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

Италианско еспресо изживяване

отпечатай новината

16.10.2009 13:00 | Видян 4206 пъти

Италианско еспресо изживяване

На 15 октомври италианската компания Lavazza официално представи осемнадесетото издание на едноименния си календар на специална пресконференция в замъка "Палацо Мадама" в Торино. Календарът Lavazza за 2010 г. включва кадри, направени от бележития британски моден фотограф Майлс Олдридж, който смесва фотография и музика, за да създаде едно тържество на италианската култура.

“За мен този проект е свързан донякъде с Фелини,“ коментира Олдридж, докато дирижира ансамбъл от шест супермодела, за да оркестрира група от седем ярки, цветни и провокативни изображения за календара Lavazza за 2010 г. Тези изображения използват за своя основна тема едни от най-популярните класически италиански песни като "O Sole Mio" и "Nessun Dorma". Общо шест италиански песни са вдъхновили работата на Олдридж при  създаването на календара Lavazza за  2010  г.

За първи път в историята на календара, компанията- производител на кафе- Lavazzа реши да му придаде и щипка музикален привкус. За осемнадесетото издание на календара си, Lavazza избра шест италиански класически песни и арии, които отразяват различни аспекти на италианската култура като талант, позитивизъм и стил.

Освен, че пресъздават в снимки италианските музикални класики като "Nessun Dorma" и "O Sole Mio", изображенията в календара на Lavazza за 2010 г. интерпретират визуално "Va’ Pensiero" на Джузепе Верди, "Guarda che Luna" на Фред Бускалионе, световноизвестният хит на Сара Брайтман и Андреа Бочели, "Време да си кажем сбогом" (Time to Say Goodbye) - "Con Te Partirò" на италиански, и "Baciami Piccina".

Лицата на супермоделите Бианка Балти, Лидия Хърст, Джорджия Фрост, Дейзи Лоу, Александра Томлинсън и Алек Алексeева бяха включени във фотографската интерпретация на Олдридж на шестте италиански арии, използвани като вдъхновение за изображенията от календара.

Спазвайки своя известен стил ‘Futuretrò’, с типичното за него щедро, почти абстрактно използване на цветове, Олдридж трансформира италианските филмови студия "Чинечита" (Cinecittà) в Рим, във фантастична страна на чудесата, за да осигури необходимия декор за календара Lavazza за 2010 г. Олдридж коментира, че снимачната площадка му е навяла спомени за италианските филми като "Сладък Живот" (La Dolce Vita) и "Пътят" (La Strada). Освен за заснемането на споменатите от Олдридж филми, студио Cinecittà е било използвано и от екипа на класическия филм „Бен-Хур“.

Антъни Хегърти от камерната поп-група „Anthony and the Johnsons” направи съвременна интерпретация на популярната ария от операта "Турандот" на Пучини - "Nessun Dorma" /"Никой да не спи"/, която присъства ексклузивно във видеото за представянето на календара на Lavazza за 2010 г.

Коментирайки създаването на календара за 2010 година, Франческа Лаваца, Директор „Корпоративен имидж” в Lavazza и поклонник на изкуството каза, „И тази година, след като взехме решение за темата, изборът на Майлс беше естествен, тъй като ние търсехме фотограф, който да използва стила и окото си, за да улови не само радостта, но и геният, който представлява италианската музика“.

Франческа Лаваца добавя, „Както винаги, ние не изпитвахме никакви притеснения за националността на фотографа, защото изкуството, както кафето, говори на универсален език.“

автор: СЛАВА

Етикети:
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !