НАЙ-НОВИ
Белият лотос се завръща със сезон 3 и...
Това, което се случва в Тайланд, си остава в Тайланд....
Пловдивска Коледа: Фото на деня
И Пловдив e по-светъл и по-празничен от София. Особено...
Ученици организират Благотворителен Маскен Бал
11.02.2010 15:15 | Видян 6057 пъти
Националната гимназия за древни езици и култури „Константин Кирил Философ” организира Благотворителен Маскен Бал, средствата от който ще бъдат използвани от учениците за езикови обучения в чужбина. Инициатори и организатори на събитието са самите ученици, които са предвидили музикална програма, благотворителен базар, състезание по танци, конкурс за най-оригинален костюм и специален коктейл. В рамките на Маскения Бал ще бъде проведен и конкурсът Ludi Antiqui, представящ античността чрез изкуство – рисунки, есета, стихове и музика. Билетите за събитието са на цена 5 лева и включват скромен куверт. Няма поставена рамка за костюмите или маските за гостите, като те могат да бъдат закупени и на място. Маскеният Бал на НГДЕК ще се състои на 13 февруари (събота) от 18:00 часа в зала Универсиада, зала Изток.
За членове на журито, което ще отличи креативните костюми на Бала, учениците са поканили ВИП възпитаници на Класическата гимназия, сред които са - екс заместник министърът на образованието проф. Анастас Герджиков, телевизионната водеща Миа Сантова, журналистът Петър Волгин, актьорът Иван Радоев, режисьорът и актьор Георги Къркеланов, рап певецът Ицо Хазарта, DJ Ясен Петров от „Метрополис” и други.
Основен спонсор на събитието е българската аутсорсинг компания 60К с изпълнителен директор Джон Гладуиш, който подкрепи идеята на учениците и дари безвъзмездно 2000 лева.
60K „60K International Contact Centres” е най-новата и най-бързо развиваща се аутсорсинг компания в България. Компанията е на пазара от юни 2008-ма и само за пет месеца се превърна в най-големия независим кол център у нас. Контактният център на 60K разполага с повече от 400 места, с изградено портфолио от водещи международни компании. Предлага широка гама от услуги на 17 езика, които се индивидуализират според спецификата на съответния клиент.
В края на миналата година служител на 60K (Sixty K) спечели голямата награда в категорията за „Най-добър агент обслужване на клиенти”/ „Best Customer Service Agent”. Призът беше връчен на Самуил Филипов по време на ежегодните награди в Лас Вегас за изключителни достижения в световната кол център индустрия, организирани от ContactCenterWorld. Полученото признание в Лас Вегас доказа, не само че предлаганите от 60K услуги са на световно ниво, но и сериозно затвърди позицията й на пазара у нас и в региона.
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !