НАЙ-НОВИ
Светът е изправен пред нова заплаха -...
Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...
На 31 декември по БНТ гледайте...
По традиция в новогодишната нощ Българската национална...
„Кемпински” с награда за най-добра марка на 2011
16.02.2011 18:00 | Видян 3556 пъти
Най-старата хотелска верига в Европа спечели наградата за най-добра марка в категорията „Най-добро обслужване”. Веригата беше поставена под номер 1, като след нея се наредиха най-голямата немска банка, Direktbank ING DiBa и Lufthansa. Този успех нарежда "Кемпински" сред най-успешните германски търговски марки, до световно известни имена като Volkswagen, Lego и Apple. Наградата беше обявена по време на фантастична гала вечеря в Мюнхен на 9 февруари 2011 г..
“По време на гласуването, „Кемпински” се открои във всички области, свързани с обслужването”, заяви Зигфрид Хьогъл, управляващ директор на GfK, която е част от присъждащия наградите комитет на Best Brands. “Уникалната и децентрализирана същност на стратегията на „Кемпински” беше оценена от гласувалите, като това се оказва определящо за крайния резултат”.
“Признанието на Best Brands за предлаганото от нас обслужване ни изпълва с гордост. Най-високият стандарт за истинско гостоприемство е обслужване с усмивка, която идва от сърцето – а това няма как да остане незабелязано”, сподели Рето Витвер, Президент и Главен изпълнителен директор на веригата „Кемпински”.
„Индивидуалната грижа за всеки гост ни превръща в уникална верига. Нашата цел е да предоставим персонализирано обслужване на всеки, като не само изпълняваме желания, а също така се опитваме да надминем очакванията. Именно така искаме нашите гости да изживеят моменти, които никога няма да забравят. Високата оценка на нашите гости за усилията ни в тази насока прави тази награда още по-голяма чест за нас”.
Това, което отличава наградите Best Brands, е фактът, че те не се определят от жури, а от самите потребители. Търговските марки се изследват в допитване, проведено от известната компания за проучване на немския пазар и нагласите на потребителите GfK, като оценяването се извършва в няколко категории. В категорията за най-добро обслужване акцентът пада върху хората, които взимат решения или определят нагласи. През октомври и ноември 2010 г. 850 души са били попитани за различни индикатори, сред които представяне, благонадеждност и репутация. Участниците в проучването са били разделени според техните професионални нива, като всички са имали месечен доход, надхвърлящ 3500 евро. Като основа на проучването е бил използван списък с най-известните търговски марки. Сред носителите на наградата Best Brands през последните години се отличават Gucci, Google, Canon и други.
Името „Кемпински” с гордост се носи от една непрестанно разрастваща се колекция от невероятни хотели по целия свят. Най-старата верига за луксозни хотели в Европа изгражда репутацията си върху убеждението , че уникалността и индивидуалността са ключовите елементи на истинския лукс. Всяка година все повече гости посещават „Кемпински”, за да оценят тези характеристики, докато групата продължава да добавя нови хотели в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия.
Като част от веригата „Кемпински”, Кемпински хотел Зографски София се откроява като един от лидерите сред хотелите в България.
Хотелът разполага с уникално местоположение и инфраструктура на площ от 30 000 кв.м., 354 стаи и апартаменти, най-голямата хотелска конферентна база в града, единствената по рода си Японска градина на Балканския полуостров, 5 ресторанта, 2 бара, изключителни условия за отдих, търговска част.
свързани новини
Ученик на Минчо Минчев прави фурор в Кемпински
Главният готвач на Кемпински хотел Зографски атакува Мусала
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !