Силвестър представи Alchemista в...

Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...

Престъпление е да караш пиян и то за...

„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...

„Кемпински” с награда за най-добра марка на 2011

отпечатай новината

16.02.2011 18:00 | Видян 3537 пъти

„Кемпински” с награда за най-добра марка на 2011

Най-старата хотелска верига в Европа спечели наградата за най-добра марка в категорията „Най-добро обслужване”. Веригата беше поставена под номер 1, като след нея се наредиха най-голямата немска банка, Direktbank ING DiBa и Lufthansa. Този успех нарежда "Кемпински" сред най-успешните германски търговски марки, до световно известни имена като Volkswagen, Lego и Apple. Наградата беше обявена по време на фантастична гала вечеря в Мюнхен на 9 февруари 2011 г..

“По време на гласуването, „Кемпински” се открои във всички области, свързани с обслужването”, заяви Зигфрид Хьогъл, управляващ директор на GfK, която е част от присъждащия наградите комитет на Best Brands. “Уникалната и децентрализирана същност на стратегията на „Кемпински” беше оценена от гласувалите, като това се оказва определящо за крайния резултат”.

“Признанието на Best Brands за предлаганото от нас обслужване ни изпълва с гордост. Най-високият стандарт за истинско гостоприемство е обслужване с усмивка, която идва от сърцето – а това няма как да остане незабелязано”, сподели Рето Витвер, Президент и Главен изпълнителен директор на веригата „Кемпински”.

„Индивидуалната грижа за всеки гост ни превръща в уникална верига. Нашата цел е да предоставим персонализирано обслужване на всеки, като не само изпълняваме желания, а също така се опитваме да надминем очакванията. Именно така искаме нашите гости да изживеят моменти, които никога няма да забравят. Високата оценка на нашите гости за усилията ни в тази насока прави тази награда още по-голяма чест за нас”.

Това, което отличава наградите Best Brands, е фактът, че те не се определят от жури, а от самите потребители. Търговските марки се изследват в допитване, проведено от известната компания за проучване на немския пазар и нагласите на потребителите GfK, като оценяването се извършва в няколко категории. В категорията за най-добро обслужване акцентът пада върху хората, които взимат решения или определят нагласи. През октомври и ноември 2010 г. 850 души са били попитани за различни индикатори, сред които представяне, благонадеждност и репутация. Участниците в проучването са били разделени според техните професионални нива, като всички са имали месечен доход, надхвърлящ 3500 евро. Като основа на проучването е бил използван списък с най-известните търговски марки. Сред носителите на наградата Best Brands през последните години се отличават  Gucci, Google, Canon и други.

Името „Кемпински” с гордост се носи от една непрестанно разрастваща се колекция от невероятни хотели по целия свят. Най-старата верига за луксозни хотели в Европа изгражда репутацията си върху убеждението , че уникалността и индивидуалността са ключовите елементи на истинския лукс. Всяка година все повече гости посещават „Кемпински”, за да оценят тези характеристики, докато групата продължава да добавя нови хотели в Европа, Близкия Изток, Африка и Азия.

Като част от веригата „Кемпински”, Кемпински хотел Зографски София се откроява като един от лидерите сред хотелите в България.

Хотелът разполага с уникално местоположение и инфраструктура на площ от 30 000 кв.м., 354 стаи и апартаменти, най-голямата хотелска конферентна база в града, единствената по рода си Японска градина на Балканския полуостров, 5 ресторанта, 2 бара, изключителни условия за отдих, търговска част.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !