НАЙ-НОВИ
Тройна цена на поръчка пускат...
Вижте какви ги вършат заместниците на Благомир Коцев,...
Мария се омъжи за новия си любим...
Попфолк дивата Мария отново облече булчинска рокля –...
Милен Цветков се запали по модата
29.03.2011 12:00 | Видян 5016 пъти

Casual и Еlegant се срещнаха в мола. В столичния Сердика Център отвори врати новият магазин на мъжката модна марка Pierlucci. Медии и отбрани гости станаха свидетели на нестандартното откриване, съпроводено с елегантен коктейл.
През последните 24 месеца цялостната концепция на марката е обвързана с двете абсолютно противоположни, но в същото време допълващи се линии – Casual и Elegant. Домакините бяха вложили старание тези две лица на модата да се усещат във всеки детайл.
Непросредствено пред магазина бяха разположени два тематични корнера, символизиращи двата свята – този на Casual и този на Elegant стила. Една срещу друга бяха изправени офис обстановка и градска среда - стилният мениджър в костюм срещу лежерния младеж с ежедневно облекло, чакащ автобус, като и двамата бяха облечени в модели от последната колекция на Pierlucci.
Събитието уважиха Милен Цветков, Румен Луканов и Любен Дилов-син, които са страстни почитатели на марката. Катерина Пецу – Мисис България Планета също бе сред първите, прекрачили прага на магазина. Всички гости бяха посрещнати с коктейл мохито или чаша пенливо шампанско, които отговаряха напълно на разделениeто - ежедневно/изискано. Усет към детайлите се забелязваше дори в хапките, които също бяха тематично обвързани - малките солени и сладки хапки бяха във формата на ризи и костюми.
Официалната част, която също не беше стандартна, започна с прерязване на лента. На собствениците – Валентин Златков и неговата съпруга – Пепи Златкова - бе поднесен гигантски шивашки метър, който те символично прерязаха, за да отбележат началото на новото начинание. В този момент на витрината зад тях се разкри най-интересният акцент на вечерта - живи манекени. Като допълнение на витрината имаше идейна инсталация на малък шивашки кът, символ на дългогодишния труд и усилия за изграждането на модната линия, както и на възможността за шиене по мярка на клиента. Шивачката цяла вечер неуморно натискаше педала на автенчитната машина Singer и се снимаше с гостите.
Pierlucci отново се проявиха като новатори, налагайки модата на „двойствеността”. Те продължават да поддържат типичния висок стил и качество на своите колекции, изграждан повече от 20 години. А за клиентите остава изборът кога и кое от двете си лица предпочитат да показват.


свързани новини
МИЛЕН ЦВЕТКОВ СЕ ВРЪЩА В НОВА ОТ МАРТ
Милен Цветков хвърли 50 бона за джип
Лучано лекувал депресията на Милен Цветков след развода
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !