НАЙ-НОВИ
Запознайте се със спорносексуалните:...
В днешно време има етикет за всеки тип човек, но...
Вълнуващо начало на фаталния 13-и...
Със завладяващ спектакъл започна фаталният тринадесети...
Участието на Пламен Кралев в Льо Ман увековечено в историята
30.03.2011 14:30 | Видян 2619 пъти

Компанията специалист в изработката на автомобилни модели Autoart пресъздаде колата на българския пилот Пламен Кралев - Porsche 911 RSR GT2 от “24 часа на Льо Ман 2009” в мащаб 1:18. Дизайнът на автомобила е изключително разпознаваем и безспорно обявен за най-отличителен в класа си, поради което Autoart заложи да произведе именно него. Теглото е 2 кг, а изпълнението много реалистично с роубари, роукейжд, пожарогасител, двигател, резервоар и др. Специално за Пламен Кралев са предоставени две бройки от ценния автомодел. Серията е лимитирана в едва 2000 бройки и всеки един модел носи уникален номер.
През 2009 г. пилотът Пламен Кралев се превърна в първия българин, стартирал в престижното 24-часово състезание в Льо Ман. Родният ас участва в категорията LM GT2 с кола Porsche 911 RSR със състезателен номер 75. Това бе единствената кола на германския производител в клас GT2, която успя да финишира в тежката надпревара.
Съотборници на Кралев в екипа на Endurance бяха Дарил О’Янг, най-добрият азиатски GT пилот, който сега участва в WTCC, и Филип Ено, който е от автомобилна фамилия с баща, участник в „24-те часа”, и чичо, пилот от Формула 1 за отборите на Ligier, Brabham и Renault.
Porsche 911 RSR e състезателна версия на атмосферния и олекотен модел 911 GT3 RS, който е най-високият клас състезателен автомобил на компанията за пистовите състезания в Европа и света. Моделът е изцяло нов за 2009 г., с модифициран дизайн на предната част, който подобрява сцеплението на предната ос. Двигателят е 3,6-литров 6-цилиндров боксер, с 445 к.с. при 8250 об./мин и максимален въртящ момент от 405 Нм при 7200 об/мин. Предавателната кутия е 6-степенна секвенциална. Окачването е McPherson отпред и многоточково отзад, в конфигурация, специално разработена от Porsche. Масата на автомобила е 1100 кг в хомологация за състезанията на FIA и 1115 кг в хомологация от ACO за състезанията “24 часа на Льо Ман” и сериите Льо Ман.


свързани новини
Формула 2 потвърди Пламен Кралев за сезон 2011
Пламен Кралев си осигури място във Формула 2
Пламен започна подготовката за новия сезон
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !