НАЙ-НОВИ
Силвестър представи Alchemista в...
Мария Силвестър представи в най-ексклузивния у нас...
Престъпление е да караш пиян и то за...
„Димо е голям пример как човек, който сбъдва мечтите си,...
Слави е аут!
04.07.2012 15:30 | Видян 3491 пъти
Предаването на Дългия вече е далеч от пищната си визия от първите си години в bTV, а публиката на живо е сведено до едва 50 човека, повечето от които – с покани, установи наш репортер, който се вмъкна там под прикритие.
Дори при това положение остават празни места. Тогава, за да се попълни бройката, на помощ са привикани близки, роднини и приятели на хората от екипа на Трифонов, съобщи БЛИЦ.
Четвъртък вечер. Пауза между записите на “Шоуто на Слави”. Целият екип е излязъл пред кафенето на кино “Люмиер” в малкото НДК за глътка въздух, бира или кафе. Някои бичат табла, а балерините хапват и зяпат в пространството.
Гаджето на Дългия –
Мартина, гледа отвисоко
и не си говори с никого. “Тя е шефка. Под нивото й е да общува с когото и да било”, коментират постоянните кибици пред телевизията.
Реквизиторите, операторите, режисьорите и организаторите на предаването се шегуват помежду си и споделят планове за грандиозни покупки. Така те се надсмивали над действителността, любезно уведомява репортера на “ШОУ” охранителя на сградата. Заплатите на подчинените на Дългия не били мръдвали от 10 години.
Доскоро той ги компенсирал, като им плащал хонорари за допълнителен труд. От тази година обаче всички работели “про боно”. “Сега тази екстра с хонорарите ни е отнета. За втория сезон на “Гласът на България” няма да вземем и стотинка.Вече ни уведомиха, че бюджет няма”, споделиха от екипа на предаването.
Музикалното риалити “Гласът на България” е продуцирано от bTV. Миналата година изпълнителен продуцент беше фирмата на Трифонов “Седем осми”, която се явяваше и творчески продуцент, а “МедиаПро” беше подизпълнител, който реализира продукционното обслужване. Тази години ситуацията е променена в полза на “МедиаПро”.
Продуцент на предаването отново е bTV, изпълнителен продуцент е bTV Studios - новата марка, която представя всички продукции на MediaPro Entertainment за bTV Media Group. “Седем осми” пък е само творчески продуцент. “Това означава, че ние ще си вършим работата по организацията на предаването, ще се грижим за костюмите, декорите и грима, но това ще си е за наша сметка.
Слави най-вероятно няма избор
сигурно му влиза в договора, щом се е съгласил на това”, разочаровано обясняват от екипа на Дългия. Договорът на Трифонов с bTV е за само още една години и в него действително са включени клаузи, които ангажират компанията му за различни допълнителни продукции, потвърдиха и други източници на БЛИЦ.
“Нормално е, криза е. Слави е бизнесмен и прие да свали цената на предаването си. Когато нещо може да се направи с малко пари, защо е необходимо да се прави с много”, неофициално заявиха от bTV.
“Пак с трици ще ловим маймуни”
контрират обаче от “Шоуто на Слави”. Само че и те нямат избор. Трифонов е длъжен да изпълни ангажиментите си, поети към твърде много хора, а това означава да преглъща всички горчиви хапове. Въпреки че е масон и е в кръга на пловдивския олигарх и БСП шеф Георги Гергов, явно напоследък е изпаднал в немилост.
От bTV пък се тупат в гърдите, че неговото предаване е доказателство, че в телевизията няма цензура. “Дори покани Иван Бакалов, който постоянно ни плюе”, казват от медията. Слави бил успял да си извоюва абсолютна независимост и никой не можел да му се бърка в предаването. Той обаче е изключително зависим, макар и от външни фактори.
А това се отразява на рейтинга му, който пък е обвързан с парите, които телевизията трябва да му плаща. Колкото по-ниска е гледаемостта, толкова по-малки са сумите, влизащи в сметката му. В шоуто си Слави се държи като недосегаем.
Зад кадър обаче направо е станал хрисим
и видимо яко са му свили перките. Единственият път, когато Дългия си позволи да викне на музикантите си в рекламната пауза на предаването, беше на шега, видя репортер на “ШОУ”. “Айдеее, стига сте говорили. Пейте, бре!”, кресна Трифонов на Гъмзата и професор Илия Илиев и сам пусна глас. При второто прекъсване за реклами, той забоде очи в сценария и не продума на никого до края на заставките.
“Слави напълно се е изолирал от всички. С екипа си говори само за предаването, а външен човек няма никакъв достъп до него”, разказа охранителят от bTV. Той разкрива още, че ескалаторът, който преди няколко месеца беше инсталиран в студиото уж заради болното коляно на водещия, всъщност има за основна цел да го извежда директно във вътрешен коридор в лабиринта на НДК, който пък води към офиса му. Оттам с асансьор Трифонов слиза в частния bTV гараж и изчезва в мрака.
“За това поведение има само една дума –параноя
Може би действително е заплашен, може би наистина има нужда от голямата охрана, с която се движи, но това вече е прекалено”, одумват го в телевизията. Според коридорната клюка Слави вече е в толкова слаба позиция, че единственото чувство, което може да предизвиква, е жал. “Мъчно ми е за него. Изглежда толкова отслабнал и беззащитен.
Започнал е отново да прилича на онзи Слави, който водеше “Хъшове” по тв “7 дни” от читалището “Петър Берон”. Дали пък отново няма да му се наложи да излъчва нелегално от кабеларка?”, коментира дългогодишна фенка на Трифонов след края на предаването.
Оказва се, че това не са безпочвени тревоги на почитателка. “МедиаПро”, чрез марката си bTV Studios, е на път да изолира всички независими продуценти в най-гледаната телевизия. Стартирали като компания, която осъществява продукционната реализация на близо 80% от локалните програми и праймтаймови формати на bTV, фирмата вече се занимава изцяло с организационния процес.
Тенденцията е външните независими продуценти да останат само като генератори на идеи, което пък ще ги ликвидира напълно като фактори на продуцентския пазар и ще остави десетки хора на улицата.
Надежда НЕНОВА
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !