Славея Иванова е Гласът на България

Славея Иванова е победителят в 11-ия сезон на...

Принц Андрю бяга в Абу Даби

Твърди се, че принц Андрю може да избяга в Персийския...

Николай Бареков и TV7 - лидери на обществено мнение

отпечатай новината

13.05.2013 17:45 | Видян 2970 пъти | Гласували 1

Николай Бареков и TV7 - лидери на обществено мнение

Два пъти повече зрители предпочетоха TV7 пред bTV и NOVA, взети заедно, за да проследят разкритията на Николай Бареков и неговия екип, свързани с фалшивите бюлетини. 3-часовият ефир в събота следобед привлече повече от 22% от цялата аудитория. Още по-висока гледаемост – 28% пазарен дял (18-49) постигна „Предаването на Карбовски” в изборния ден по време на участието на Николай Бареков, когато отново предизборният скандал прикова зрителският интерес. Отново зрителите на TV7 бяха повече от тези на bTV и NOVA, взети заедно.

Николай БарекДва пъти повече зрители предпочетоха TV7 пред bTV и NOVA, взети заедно, за да проследят разкритията на Николай Бареков и неговия екип, свързани с фалшивите бюлетини. 3-часовият ефир в събота следобед привлече повече от 22% от цялата аудитория. Още по-висока гледаемост – 28% пазарен дял (18-49) постигна „Предаването на Карбовски” в изборния ден по време на участието на Николай Бареков, когато отново предизборният скандал прикова зрителският интерес. Отново зрителите на TV7 бяха повече от тези на bTV и NOVA, взети заедно.

Николай Бареков се ползва с 47% доверие от страна на зрителите, 58% му дават отлична оценка като водещ, а TV7 изпреварва NOVA и БНТ в зрителските предпочитания, свързани с изборите. Тази категорична лидерска позиция TV7 и NEWS7 постигнаха чрез амбициозния проект на Николай Бареков „България избира”. В рамките на по-малко от два месеца за кампанията работиха над 500 души репортери и технически екипи. Пътува безпрецедентно количество най-модерна телевизионна техника, бяха изминати над 70 000 км и бяха произведени близо 100 часа ефирно време. Хилядите часове извънреден труд и усилия на екипите са оценени отлично от близо 60% от зрителите, идеята на кампанията е оценена много добре от 84% от хората, а 16% от анкетираните признават, че кампанията им е помогнала в избора на политическа сила, която да подкрепят.

В чужбина също цитираха TV7 и NEWS7 при отразяването на изборния ден в България. Диана Радева предава пряко от София за световния новинарски лидер CNN, а Ралица Василева направи специален репортаж, посветен на изборите, за TV7 и NEWS7, директно от нюзрума на CNN.
Броени дни след изборите кампанията на Николай Бареков, TV7 и NEWS7 продължава обиколката из България под надслов „България без цензура”. В продължение на добрата практика, създадена по време на „България избира”, с телевизионния екип пътуват и висококвалифицирани юристи, които да предоставят безплатна правна консултация на гражданите.

Цитирани са пийпълметрични данни на GARB и проучване на обществените нагласи на Сова Харис.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !