Светът е изправен пред нова заплаха -...

Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...

На 31 декември по БНТ гледайте...

По традиция в новогодишната нощ Българската национална...

Бекъм струва милиард като марка

отпечатай новината

04.06.2013 12:30 | Видян 1724 пъти

Бекъм струва милиард като марка

Дейвид Бекъм за малко не попадна в КЛАСАЦИЯТА на най-големите и най-скъпите марки в света на Файненшъл Таймс, публикувана тези дни. Там на стотна позиция се нарежда небезизвестната немска автомобилна фирма Фолксваген, научи Супер 19'.

500 милиона евро или 1 милиард лева е стойността, оценена от международните агенции, която струва продуктът Дейвид Бекъм. При това, стойността му не пада, след като преди броени дни 38-годишният англичанин се сбогува със спорта, който го направи световна знаменитост – футбола.
През последния сезон той дори не получаваше заплата от френския клуб Пари Сен Жермен, където поигра на финала на славната си кариера. Бекъм изгря в родния си Манчестър Юнайтед и беше суперзвездата на тима при неговия апогей. Красавецът премина и през не по-малко знаменития испански гранд Реал Мадрид. След заника си

изкара някой и друг милион и за да понаучи


янките на великата игра с екипа на американския отбор Лос Анджелис Галакси. На финала се оказа в най-големия парижки клуб, понеже Левски и Лудогорец не се сетиха първи да го поканят, шегуват се родните футболни зевзеци.
Още с брака си с Виктория от Спайлс Гърлс преди 15 години Дейвид се превърна в шоузвезда. Но за разлика от други футболисти не просто заработи много пари от това, а и бе канонизиран за икона.
Бекъмови станаха модел за подражание в цял свят. Зарочнаха да пускат серии парфюми, бельо и всякакви други продукти, включително и за марки от ранга на Армани. Така те започнаха да изкарват

повече пари в извънработно време, отколкото от професиите си

Последният хит на Дейвид беше създаването на негова обща марка с многомилиардния шведски гигант H&M. Тя върви втора година и се разширява.
Задълбочаването на това сътрудничество е едно от предположенията за бъдещо занимание на футболиста след напускането от зеления терен.
Ванеса Фридман, прочутата модна редакторка на Файненшъл Таймс обаче е на друго мнение. При цялата си изисканост и при цялата тежст на вестника, в който пише, тя посвети специален коментар на Бекъм: „В модата всичко е въпрос на брандинг, а Бекъм има бранд, при това съвсем сериозно и твърде високо оценен. Ако Виктория няма да му се разсърди, понеже ще засенчи нейната собствена модна къща, за него е най-добре да инвестира в създаването на своя фирма. Той отлично поработи и

разработи Адидас, Армани, Полис, Моторола, Сейнсбъри,


които използваха лицето му и неговата значимост като лайфстайл фактор. Сега му е времето и сам да бере плодовете от своите два таланта – футболния и звездния. Този човек е първият в историята, който успя до такава степен да продаде изгодно красотата си, дано не пропусне възможността наистина да капитализира своя външен вид и цялата легенда, която успя да създаде около себе си и своето семейство през последните две десетилетия”.   

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !