Нашата Албена е първата жена в...

Албена Данаилова е първата жена въобще, не просто...

Откриха Сградата Мир с шампанско: Нов...

В деня, в който бяха оповестени наградените за Сграда на...

bTV маха турските сериали

отпечатай новината

01.07.2013 14:00 | Видян 2739 пъти

bTV маха турските сериали

В интервю за вестник 24 часа г-жа Викотория Политова споделя, какво ще се промени за bTV и зрителите ѝ, след като Европейската комисия одобри придобиването на СМЕ ("Сентрал медия ентърпрайз" - компанията, собственик на телевизията, от "Тайм Уорнър")

Новината е много позитивна, "Тайм Уорнър" ни оказва голяма подкрепа, а наскоро инвестира над 275 млн. долара в СМЕ. Това ни помага да подобрим още повече програмата си, да затвърдим позицията си на пазарен лидер и да разпространяваме  продукцията на bTV чрез множество резлични платформи.

В момента много хора се интересуват за протестите от bTV. Защо телевизията отделя толкова много време на събитията?

От самото създаване на bTV във фокуса на всички наши програми е българското общество с всички негови проблеми. Като социално ангажирана телевизия за нас доверието е основна ценност. А то се гради и поддържа само когато  сме при хората.

Защо bTV е най- гледаната телевизия?


Правилата в bTV от самия старт са едни и същи. Всяко решение трябва да е напълно прозрачно, да е подчинено на обективна експертна оценка, да е обуславяно от желанията и очакванията на зрителите. Една телевизия е толкова силна, и бих добавила, интересна, колкото хората, индивидуалностите които работят в нея и за нея. И днес хората продължават да са нашия актив - това са тези които работят тук в bTV, както и партньорите ни извън телевизията.

Направихте няколко успешни сезона с български сериали, но продължавате да излъчвате и турски. До кога? Те все още ли са най- гледаните?


Истината е, че като всяка тенденция в телевизията, и турските сериали вече преживяха своите върхове. Те бяха голям хит в продължение на години, почти всички рейтингови рекорди принадлежаха на тях. От известно време обаче се стремим да намаляваме излъчването им в праймтайм. Проучванията ясно показват, че зрителите очакват повече българска продукция, а това означава, че интересът към турските сериали навлиза в зоната на спад. Най- естественото за bTV като водеща медия е да изпревари тази тенденция, назависимо че съседските драми все още оглавяват класациите. Работим върху есенна схема, в която праймтаймът на bTV да е изцяло доминиран от български продукции, но разбира се ще продължим да следим зрителските предпочитания

Планирате 4 нови сериала тази година. Какви са те?


Подготвяме сериали, които ще обхванат и нови жанрове за bTV, включително криминален, трилър, романтичен, разглеждаме проекти и за няколко ситкома. С кой от тях ще започнем, ще покажат новите проучвания, които традиционно провеждаме през лятото. Ще работим както с продуценти с утвърдени и успешни проекти в bTV, така и с нови екипи с опит в областта на кинопроизводството

Защо телевизиите се превърнаха в най- големите филмови продуценти у нас?

Производството на телевизионно кино е много тежък, скъпоструващ и рисков процес. Една грешка, независимо дали е в сценария, режисура, актьорския състав и дори маркетинга, може да доведе до провал и съответно до големи загуби. Няма продуцентска компания у нас, която да е готова да поеме подобен риск със собствени средства, без финансиране от телевизията. Може би ще има има такава след няколко години, когато всички натрупат повече опит и българската киноиндустрия излезе от началната си фаза на развитие. В същото време всеки проект, който се работи в bTV, се подлага предварително на обстойно проучване.

bTV има ли амбицията да продуцира и игрални филми?

Да със сигурност. Да излезем от рамките на телевизията, е логичната следваща стъпка в политиката да развиваме българското кино. Вече работим по екртанизацията на един от българските си сериали.

Какво ще излъчва bTV през новия тв сезон на есен? Кой е модерният тв жанр?

Със сигурност ще гледаме български сериали, но зрителите имат нужда от по- голямо жанрово разнообразие в праймтайма. Работим по още един нов социален проект, в който именно зрителите ще бъдат основни действащи лица. За есента готви и уникален за България тв формат.

30 юни беше крайният срок за намаляване на звука на рекламите. Как bTV направи промяната?


Вече въвеждаме тази промяна. Тестваме няколко различни системи за контрол, защото искаме да завишим критериите на европейската тв общност и да приложим дори по- сериозни мерки за регулиране на звука.

Какви са амбициите на телевизията за вбъдеще?

Искаме да останем любимата и най- предпочитана телевизия на българите и да привличаме все повече лоялни зрители. От няколко години програмната ни политика поставя по- сериозен фокус върху желанията на младите.

Снимка: capital.bg

автор: Паола Хюсеин /24 часа/

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !