Костадинов и Минчев при Митрофанова

Звездите на предпразничния прием на руската посланичка...

Стефка Костадинова сред най-великите...

Ново авторитетно признание за иконата на българската...

Бизнесменът Орлин Енчев: Златка е в Биг брадър за да популяризира каузите си, а не себе си

отпечатай новината

07.12.2013 09:00 | Видян 4711 пъти

Бизнесменът Орлин Енчев: Златка е в Биг брадър за да популяризира каузите си, а не себе си

Бизнесменът Орлин Енчев, партньор на Златка Димитрова в повечето от благотворителните проекти, в които тя участва, следи нейното представяне в Биг брадър, заради общите им каузи. Той е огорчен от начина, по който някои съквартиранти коментират нейната ангажираност с проблемите и нуждите на хората в неравностойно положение.

„Златка влезе в Биг брадър с единственото желание да може да популяризира благотворителните каузи, за които набираме средства. Тя вече неколкократно призова зрителите да пратят дарителски sms с текст Боби на 17 777, който има нужда от тяхната подкрепа, за да проходи отново. Широката публичност на това риалити дава възможност много хора да се включат и да станат съпричастни.

Златка влезе в Биг брадър, за да каже на хората, че трябва да се огледат за нещастието в този свят и да започнат да помагат. Иска ми се да бъдем по-добри и да не гледаме единствено в собствения си двор“,  приканва Орлин. Той е убеден, че Златка не използва благотворителността с цел да си прави реклама, защото се е уверил в нейната искреност и добронамереност. Показателен е фактът, че тя не прекъсва контактите си с хората, когато няма камери и репортери, а непрекъснато ги посещава и им дарява своето внимание и подкрепа. Орлин е щастлив, че много интелигентни личности, като Магърдич Халваджиян  признаха, че в началото са били предубедени, но Златка е успяла да ги спечели.

„Хората, които познават Златка отбизо, също я намират за много променена в положителен аспект, но не бива да забравяме, че тя е много емоционална, но  по-добре човек да е емоционален и искрен като нея, отколкото лицемерно-преднамерен“, смята бизнесменът.

Орлин подкрепя и хората, които вършат благотворителност с цел самореклама. След като помагат на нуждаещите се, няма нищо лошо и те самите да извлекат дивиденти от това. На запад това е популярна практика и няма публична личност, която да не е ангажирана с някаква благотворителна кауза.

Бизнесменът  се запознава със  Златка Димитрова в началото на тази година на организирано то нея благотворително събитие, и тя го впечатлява със своите идеи, състрадателност и добро сърце . Двамата вече са работили  по няколко благотворителни проекта и са събрали средства за лечението на няколко деца у нас и в чужбина. На 24 юни т.г.  Орлин  учреди и фондация „Пресиана“, на името на дъщеричката си, година след като тя почина на 3 годинки от тежко генетично заболяване. Главната  цел на организацията  е да помага на деца с такива проблеми и нуждаещи се.

Също така да внесат предложения за законови промени, адресиращи нуждите на хората с редки болести, съвместно с други неправителствени формирования. Той дарява цялата си заплатата, като шеф на популярна 3-D mаpping компания за различни благотворителни каузи. Така иска да даде пример повече хора да правят добро и да погледнат към нуждите на другите.

„Тук става въпрос за човешки съдби, не бива да се спекулира с това, да трупаш рейтинг въз основа на човешката мъка, това е грях. Конкретната съдба, на отделния човек, стига много по-бързо до сърцата на хората, отколкото общите лозунги и кампании, за които действително не се знае какво се случва, а тук виждаш резултата. Като видиш развитието  на конкретния случай и човек се чувства доволен, усеща, че е успял да помогне. Дори с малко може да се постигне много – давайки един лев, хората заедно могат да променят съдби. Помагайки на едно дете

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !