НАЙ-НОВИ
Финалният кръг от Английската Висша...
Осем сблъсъка от заключителния кръг в Английската Висша...
Карнобатска с най-тъпата реклама в историята
03.02.2014 10:15 | Видян 5647 пъти | Гласували 4

Това се отнася за дамите, които ходят във фризьорския салон на гранд хотел София, млади са, правят се на елегантни и вечерят в скъп ресторант. Изобщо, думата „ракия” е една от най-малко свързаните с елегнатността и май никак не се връзва с хай лайфстайл.
Който е измислил въпросното клипче, нищо не разбира от реклама и маркетинг. А, който му е платил, да вземе да пие една ... топла бира.
Което ни подсеща, че ако в България имаше феминистки, със сигурност щяха да полудеят заради с плоската шега от клипа с вдигането на краката – нещото, което тутакси хрумва на лирическата героиня от рекламата само при неясно махване с ръка от първия срещнат. Едно време бирена марка бая си изпати покрай фраза, която се стори някому мачистка, ала поне беше умно прицелена. При това, да напомним, че в нея и дума не е ставало за пряка обида към женския пол, както става в случая с раклемата на Карнобатска.
И накрая, за традицията – слогънът и гвоздеят сред цял ред недомислици във въпросната реклама. Каква традиция, прощавайте, е да се пие Карнобатска?!
Преди близкият до Георги Първанов олигарх Миню Стайков да поеме тамошния винпром, покрай бизнеса със захар, около който си имаше проблеми, кой ти знаеше Карнобатска! Традиционните ракии в България са: Бургаска мускатова, Поморийска обикновена, Русенска бисерна, Сливенска перла, да не пропуснем и Троянска сливова.
Къде се бута Карнобатска в А - група?
Първият закон на рекламата, който се учи на първия урок във ВУЗ-овете, където преподават тази дисциплина по света и у нас, гласи: „Добрата реклама ускорява успеха на продукта, а лошата – провала му”.
Такива ми ти работи...


свързани новини
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !