Хит по време на срещата на руския президент Владимир...
Милиардерът Павел Дуров, който основа Телеграм, заяви,...
Изминаха точно 21 години откакто песента „Губя те бавно“...
Докато Християн Гущеров се наслаждава на луксозен живот...
"Защо да ходите до Флоренция, след като вече сте били....
Ал Капоне не бил известен само с незаконната търговия с...
Водородно задвижване с 677 к.с.
02.07.2014 16:00 | Видян 1081
пъти
Прочитайки това за пръв път може да се запитате как компания, която съществува от едва 17 години може да направи автомобил с водородно задвижване, генериращ много над 600 „коня“, докато Toyota вади от FCV само около 135 к.с. Ами, причините са много, но най-важната е как се използва водородът. Докато Toyota използва горивни клетки в FCV, за да смесва водород с кислород и така да се генерира електричество (и вода), Radical RXC оправдава името си и върви по-много по-радикален път: той реално използва водорода за горене в модифициран двигател с вътрешно горене. Cranfield University в Бедфорт,
продължи >>