НАЙ-НОВИ
Рекордна година за България по брой...
България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....
Ева Грийн грейва в култов календар
15.07.2014 11:44 | Видян 1624 пъти
Има нещо много специално в тазгодишната тема, която създава неустоим и почти магически баланс между класическо и съвременно. В основата на всеки образ се открива богатата история на всеки от тези най-обичани коктейли на Campari, но те са представени по начин, който е ултрамодерен и излъчва оригиналност и стил. Това е невероятно красиво творение и то ясно показва, че въпреки че някои от тези рецепти са на повече от 100 години, те все още са актуални и харесвани и днес.“ Заснемането на 16-тото издание на световноизвестния календар на Campari е изпълнено от Джулия Фулъртън-Батън – фотограф, признат в целия свят с изложби на изящно изкуство, и първата жена, застанала зад обектива в проекта на календара.
Джулия Фулъртън-Батън коментира:„Campari винаги е притежавало присъщата способност да претворява и да съхранява имиджа на марката винаги свеж, вдъхновяващ и оригинален – цел, към която винаги се стремя и в моята работа. Темата тази година беше интересно предизвикателство, тъй като трябваше да се свърши сериозна работа при използването на исторически анекдоти, на които трябваше да се даде нов живот със съвременни нотки. Сигурна съм, че успяхме да постигнем този тънък баланс с образите тази година.“ „Въпреки че винаги е имало усещане за непреходност около нашите класически коктейли, получаваме информация от бармани от целия свят, че се наблюдава нарастваща популярност на класически рецепти като Negroni и Americano. Календарът на Campari тази година е замислен да прослави тези неувяхващи рецепти и наследството, което те носят със себе си, затова очакваме с нетърпение да го покажем по-късно тази година.“, споделя и Боб Кунце-Консевиц, главен изпълнителен директор на Gruppo Campari.
свързани новини
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !