НАЙ-НОВИ
Светът е изправен пред нова заплаха -...
Водещи световни учени, сред които и нобелови лауреати,...
На 31 декември по БНТ гледайте...
По традиция в новогодишната нощ Българската национална...
Орлин Павлов и Милица Гладнишка разказваха лични истории
08.05.2015 17:46 | Видян 1875 пъти
Всяка година Grant`s True Tales събира популярни актьори, журналисти, както и най-верните почитатели на уискито. Домакин на вечерта бе актьорът от Народния театър Димитър Рачков, който разсмиваше публиката с невероятно забавните си истории.
С него на сцената се изяви и колегата му от предаването „Господари на ефира“ Васил Василев-Зуека, поп звездата Орлин Павлов, който за първи път се включи в платформата на Grant’s и певицата Милица Гладнишка. Повечето им истории и преживявания с приятели предизвикаха бурен смях, сред събралото се множество. Гостите прекараха още една емоционална вечер, а музикалните интерпретации на Орлин и Милица вдигнаха градуса на настроението.
Много от гостите се включиха в разказването и споделиха своите приятелски истории, а най-оригиналните от тях бяха възнаградени с бутилка Grant`s. Вечерта беше още по-специална, тъй като всички имаха възможността да опитат от уникалните три вкуса – Grant’s Family Reserve, Grant’s Sherry Cask и Grant’s Ale Cask. Историята на Grant`s започнала през 1886 година, когато Уилям Грант, неговата съпруга и деветте им деца започнали строежа на своята дестилерия. Tрудът им продължил повече от година, но бил щедро възнаграден, когато на Коледа 1887 първото уиски потекло от казаните. Семейството, традициите и доверието в близките са едни от основните фактори, спомогнали за запазването и развитието на марката през годините в продължение на вече пет поколения.
Впечатляващ е фактът, че за 125 години история на компанията са се сменили едва 6 Мастър дестилъра. Световно известното и титулувано блендирано шотландско уиски Grant’s от септември 2014 официално стартира нова глобална кампания, озаглавена ‘#IOU’, с която марката се оттегли от традиционната си продуктово ориентирана комуникация в полза на свежото лайфстайл съдържание, насочено към поколението на новото хилядолетие.
Глобалният бранд директор на Grant’s Шейн Хойн (Shane Hoyne), чийто екип е отговарял за разработването на новата кампания за марката, коментира: „Като едно от най-обичаните блендирани шотландски уискита в света искахме да поговорим за успеха по начин, който остава верен на нашето наследство, но също така намира отклик в по-широк социален аспект.
Точно като хората, които искаме да вдъхновим, ние бяхме подкрепяни и напътствани от огромен екип от специалисти при представянето на нещо ново и вълнуващо и сме горди да споделим резултата.“ #IOU стартира през 2014г. в над 40 страни от Африка, Азия, Европа, Северна и Латинска Америка.
свързани новини
Орлин Павлов налегна Вики от "Мастило"
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !