НАЙ-НОВИ
Фини признаци на сърдечно заболяване,...
Сърдечносъдовите заболявания са причина за около 170 000...
Люлин – град накрай града: Разговор...
На 19 юни от 19:00 ч. в Бар Сцена, Топлоцентрала (ул....
Български звезди се обединиха в социална кампания
28.05.2015 17:48 | Видян 1058 пъти

Кампанията се фокусира върху здравето и нуждата от образна диагностика за правилното и навременно диагностициране и се инициира от Агенция за Развитие и Комуникация - АРК България и Affidea – центрове за образна диагностика. Зад идеята освен тримата посланици застават Съюза на българските журналисти и Метрореклама.
„Всяка минута милиони хора публикуват в мрежата свои селфи снимки, но увлечени в суетата не осъзнават колко по-важни снимки има, които могат да спасят живот. Здравето е над всичко и ние трябва да бъдем отговорнни към него“, коментират посланиците на кампанията.
Според Световната здравна организаци високата информираност и обогатяване на здравната култура на хората е най-надеждната стратегия за самосъхранение и профилактика на тежките болести. Високата информираност и личната здравна култура, съчетани с достъп до най-модерните технологии в медицината, са най-надеждната гаранция за добър здравен статус и качествено здравеопазване на населението в дадена страна. Това е най-важният отличителен признак за високо развита и цивилизована държава.


свързани новини
коментари
- коментари
- напиши коментар
- изпрати на приятел
- гласувай
Няма коментари към тази новина !