Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

90 % от българите не гледат новините на бТВ и Нова

отпечатай новината

06.10.2015 14:04 | Видян 1616 пъти

90 % от българите не гледат новините на бТВ и Нова

И двете агенции, които изследват тв рейтинги са единодушни – новините на двете големи телевизии бТВ и Нова се гледат общо от десетина процента от българите. 90% ги бойкотират!
Според ГАРБ новините на бТВ правят най-висок рейтинг 5,13%, а тези на Нова – 4,28% или общо 9,41%. Според Нилсен централната емисия на бТВ се гледа от 7,16%, а тази на Нова – от 4,76% или общо 11,92% от активните българи. Все едно дали ще ги наречем потребители или гласоподаватели.
Сутрешните блокове са още  по-пълна скръб. Те не попадат нито в Топ 25 на Нилсен, нито в Топ 28 на Нова телевизия, в който последният попаднал в ранглистата е с незавидните 2,59%. Сиреч, Ани и Виктор са под тази незавидна черта дори с най-гледаното си предаване.
Горди сме да отбележим, че резултатите на 19 минути по публика са значително по-високи!
Забавно е, че по данните на Нилсен Детската Евровизия печели класацията като най-гледано предаване с 11,11%.  По ГАРБ тя скача до 12,54 на сто.
Жалко е да се каже, че Брадърът е в нокдаун – топрейтингът на Биг е 7,19%, а през септември най-високият резултат на ВИП – все пак стартът му бе тогава, е 8,29%. Х – фактор го бие с топрейтинг от 8,51%. Без много напън тази летва я скача Шоуто на Слави.
Данните са предоставени на 19 минути от голям рекламодател, учуден да получава като безплатни бонуси за недостигнат рейтинг клипове дори в праймтайма на въпросните телевизии – нещо, което не се помни в историята.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !