Златна тоалетна за 10 милиона долара...

Златна тоалетна, оценена на 10 милиона долара, ще бъде...

Камелия извади гърдите сутрешно

Фолкдивата Камелия за пореден път успя да събуди...

Как некадърен министър образува международен скандал

отпечатай новината

21.10.2015 14:10 | Видян 2826 пъти | Гласували 1

Как некадърен министър образува международен скандал

Салма Хайек е съпруга на собственика на куп марки, начело с Гучи и Макуйн. По тази причина тя никога не рекламира нищо, освен тях, откакто е омъжена. Няма никаква представа, че ще рекламира България по CNN, CNBC, Bloomberg и прочее медии, чиято публика няма нищо общо с евтиния ол-инклузив, който предлагаме. Държавата е на път да се забърка в международен скандал заради новия си рекламен клип, който уж ни е излязъл безплатно, а всъщност ще го въртим срещу милиони в световните медии.

Засега, ако се вярва на Министерството на туризма, не се знае колко точно милиона ще инвестираме в ротация на „клипчето”, както го наричат във ведомството. Там нямат договор нито със Салма, нито със Силвестър Сталоун, нито с Джейсън Стейтъм. От офиса на Николина Ангелкова твърдят простичко: „Министерството на туризма подписа споразумение с Nu Boyana. Оттам ни предоставиха всички права за излъчването на рекламния клип”. За клипа може, но за въвличането на световни суперзвезди трябват лични договори с тях. От министерството твърдят, че по идеята за клипа се работи 10 месеца.

Само че Салма Хайек снима у нас през юни 2014 г., когато нямахме Министерство на туризма и правителството беше на Орешарски. Тя е гледала в бъдещето, за да знае, че ще участва в клип, замислен половин година след отпътуването й?! Още по-голям екстрасенс ще се окаже Силвестър Сталоун, снимал у нас през август 2013 г. Той пък година и половина по-рано ли е знаел за идея, която не е съществувала? Може, но едва ли....

На въпроса кой точно таргет на нискобюджетния туризъм, развиван у нас е засегнат и защо вместо послания на България, вътре се говори за „естествен декор и за екшъни исторически, и за романтични филми”, за българските филмови екипи и т.н., отговорът на Министерството гласи: „Целта на клипчето е кино туризъм”. Кой точно филм, заснет у нас съобщава за мястото на действието, както го прави Уди Алън във „Вики, Кристина, Барселона” или „Полунощ в Париж”, наистина насърчаващи кинотуризма? "Херкулес" ли?

Важно е да се каже и с кого държавата на ниво министерство се обвързва за рекламата си. В интернет сайта entertainment-today на най-престижното холивудско списание за кино Entertainment Weekly пишат за поредица от дела, водени срещу Ню Имидж – майката на Ню Бояна. В момента Върховният съд в Лос Анджелис гледа делото на продуцентите на Черната далия със Скарлет Йохансон, сниман у нас, за неизплатени им от Ню Имидж над милион долара от приходите на филма.

На всичко отгоре рекламирането за държавна сметка на частна компания е незаконно според Европейския съюз.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !