Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Как некадърен министър образува международен скандал

отпечатай новината

21.10.2015 14:10 | Видян 2649 пъти | Гласували 1

Как некадърен министър образува международен скандал

Салма Хайек е съпруга на собственика на куп марки, начело с Гучи и Макуйн. По тази причина тя никога не рекламира нищо, освен тях, откакто е омъжена. Няма никаква представа, че ще рекламира България по CNN, CNBC, Bloomberg и прочее медии, чиято публика няма нищо общо с евтиния ол-инклузив, който предлагаме. Държавата е на път да се забърка в международен скандал заради новия си рекламен клип, който уж ни е излязъл безплатно, а всъщност ще го въртим срещу милиони в световните медии.

Засега, ако се вярва на Министерството на туризма, не се знае колко точно милиона ще инвестираме в ротация на „клипчето”, както го наричат във ведомството. Там нямат договор нито със Салма, нито със Силвестър Сталоун, нито с Джейсън Стейтъм. От офиса на Николина Ангелкова твърдят простичко: „Министерството на туризма подписа споразумение с Nu Boyana. Оттам ни предоставиха всички права за излъчването на рекламния клип”. За клипа може, но за въвличането на световни суперзвезди трябват лични договори с тях. От министерството твърдят, че по идеята за клипа се работи 10 месеца.

Само че Салма Хайек снима у нас през юни 2014 г., когато нямахме Министерство на туризма и правителството беше на Орешарски. Тя е гледала в бъдещето, за да знае, че ще участва в клип, замислен половин година след отпътуването й?! Още по-голям екстрасенс ще се окаже Силвестър Сталоун, снимал у нас през август 2013 г. Той пък година и половина по-рано ли е знаел за идея, която не е съществувала? Може, но едва ли....

На въпроса кой точно таргет на нискобюджетния туризъм, развиван у нас е засегнат и защо вместо послания на България, вътре се говори за „естествен декор и за екшъни исторически, и за романтични филми”, за българските филмови екипи и т.н., отговорът на Министерството гласи: „Целта на клипчето е кино туризъм”. Кой точно филм, заснет у нас съобщава за мястото на действието, както го прави Уди Алън във „Вики, Кристина, Барселона” или „Полунощ в Париж”, наистина насърчаващи кинотуризма? "Херкулес" ли?

Важно е да се каже и с кого държавата на ниво министерство се обвързва за рекламата си. В интернет сайта entertainment-today на най-престижното холивудско списание за кино Entertainment Weekly пишат за поредица от дела, водени срещу Ню Имидж – майката на Ню Бояна. В момента Върховният съд в Лос Анджелис гледа делото на продуцентите на Черната далия със Скарлет Йохансон, сниман у нас, за неизплатени им от Ню Имидж над милион долара от приходите на филма.

На всичко отгоре рекламирането за държавна сметка на частна компания е незаконно според Европейския съюз.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !