Деми Роуз позира без горнище

Деми Роуз, на 29, отново накара пулса да ускори докато...

Ново издание на Ад в превод на Кирил...

След поредицата български преводи на „Божествена...

Любо Нейков ще открие изключителната „Нощ на рекламоядите”

отпечатай новината

05.12.2008 17:30 | Видян 3821 пъти

Любо Нейков ще открие изключителната „Нощ на рекламоядите”

Комикът Любо Нейков ще открие изключителната „Нощ на рекламоядите”
(Ad Eaters Night), която с повече от четвърт век закъснение, най-после ще забавлява и българската публика.

На 12-ти декември в София е премиерата на световния формат, който ще представи селекцията за 2008 година от 354 рекламни спота на ексцентричния колекционер Жан Мари Бурсико. Неговият архив съхранява близо 800 000 филма.

Стартиралото през далечната 1981 г.  рекламно шоу  тази година вече събира младата (по дух!) публика на 150 града в 52 държави. Само руските градове, например, са повече от 40. Многобройната руска аудитория ще види как изглежда рекламата днес, но също така, как изглежда тя самата през присмехулните очи на рекламата. «Русия и руснаците» - това е една от панорамите в тазгодишната селекция, наред с прегледа на автомобилната реклама от фестивала SATCAR, панелът от рекламни филми, посветени на Париж; рекламите от Мексико; филмите, направени специално за Програмата за Развитие на Обединените Нации, и много други.

Изкуството на рекламата на Мишел Гондри, рекламни филми, режисирани от Вим Вендерс и Анг Лий – това са други заглавия в  селекцията за 2008, които със сигурност няма да оставят безразлична и публиката у нас. Тя, както сочи солидния опит на световния формат Ad Eaters Night, обикновено е млада, градска и образована, а само 20 % от нея са хора, които пряко се занимават с правенето на реклама.

Селекцията включва най-комичните, но и най-трагичните клипове; току що произведени реклами, но и такива, които заслужено са влезли в категорията „стари, но златни”.
Като много други форми на изкуството, рекламата очарова със своята креативност, оригиналност, нов език, провокира ни интелектуално, разтърсва ни емоционално, или ни кара да се смеем до сълзи.

Селекцията за 2008 г. ще покаже една пълноценна картина на световната реклама днес – от Индия, Полша, Швеция до САЩ и Китай. С други думи:  354 рекламни спота, които не се нуждаят от превод.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !