Гришовица с мъчна изповед

Любов на живота ми. Не бих могла да се гордея повече с...

Световно признание за Бистришките...

При огромен успех премина концерта на Бистришките баби в...

Влюбена журналистка създаде мита за Тръмп

отпечатай новината

14.06.2016 10:14 | Видян 4569 пъти

Влюбена журналистка създаде мита за Тръмп

Днес Доналд Тръмп става на 70. Но има и още една важна за него годишнина. Преди 35 години Доналд Тръмп е обявен за милиардер. А по онова време той получава 10 000 долара заплата във фирмата на татко си, който му е подарил къщи, апартаменти, лимузини. В новия вестникарски сериал на „Всеки ден” разказваме за истините и митовете около този човек, превърнал се в жива легенда.

„Няма по-типичен американец от него”. Това е определението за Доналд Тръмп на сина му Ерик. Дори да не стане президент на САЩ в актуалната кампания за Белия дом, в която има огромни шансове да заеме поста на държавен глава на най-силната нация в света, поредната суперуспешна рекламна кампания на бизнесмена вече го наложи като един от най-познаваемите в цял свят брандове на Америка. А това има цена.
И, когато наричат Доналд Трълп милиардер, неговата основна стойност и богатство е точно името му. Благодарение на тази кампания той успя да увеличи неимоверно броя на американците, които го харесват и му се доверяват. А и преди това, без друго, не беше малък процент – 20 на сто, което при население от 300 милиона души означава 60 000 000 верни последователи. Вече са 42 процента. И растат.
В епохата, когато всеки човек може да се превърне в медия, посредством социалните мрежи, не е за подценяване фактът, че Доналд Тръмп има над 2,5 милиона последователи в Туитър, което е половината от публиката на най-авторитетния вестник в родината му и вероятно в света „Ню Йорк Таймс” или на британската телерадиокомпания ВВС, на авторитетното списание „Тайм”, което избира човека на годината ( той зае четвъртото място в последната класация, изпреварвайки значително президента Обама и конкурентката си за Белия дом Хилари Клинтън). Публиката само на този негов информационен канал е над 10% от цялостната аудитория на глобалната тв мрежа CNN. И неговите постове, точни, режещи като бръснач, иронични и понякога дори саркатистични, често скандални, поради всичко това редовно се цитират от световните медии.
Стратегията на изграждането на този печеливш образ, която ще разгледаме, съдържа в себе си тънко познаване на психологията на рекламата. Защото Доналд

продължи >>

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !