Рекордна година за България по брой...

България уверено върви към целта си в туризма за 2024 г....

35 години банани по магазините

35 години банани по магазините. 10 ноември 1989-2024.

Ивана стана рекламно лице на кремове с минерали от Мъртво море

отпечатай новината

03.08.2016 12:35 | Видян 1971 пъти

Ивана стана рекламно лице на кремове с минерали от Мъртво море

Фолк звездата Ивана е лице на българската рекламна кампания на световния козметичен бранд AHAVA. Вдъхновена от уникалните природни богатства и лечебните свойства на водите на Мъртво море, компанията AHAVA създава Dead Sea Laboraotries, разположени на бреговете на соленото езеро. Повече от четвърт век екипът й разработва висококачествени козметични продукти от селектирани съставки на основата на минерали от Мъртво море. AHAVA е единствената козметична компания в света, която е лицензирана да добива калта от Мъртво море. "Кожата ми е изключително деликатна и чувствителна. Получавам алергични реакции и от най-луксозните кремове. А в същото време имам постоянна нужда от силна хидратация. За козметичните продукти с минерали и соли от Мъртво море разбрах още преди няколко години, когато бях на ваканция там. Моят дерматолог ми предложи да ги тествам. Впечатляващият ефект на тази козметика се крие в минералите и ценните микроелементи, включени в състава й. Като еликсир е за кожата и най-важното в моя случай – не предизвиква алергични реакции. Запазва влажността за дълго време и в дълбочина, а това е най-важното условие кожата да не остарява и да не се сбръчква. Четох много за продуктите в интернет, оказа се, че ги има и в България. От Ведра Интернешънъл, компанията представител на марката, са разбрали от мои близки, че имам предпочитания към AHAVA", споделя изпалнителката. „Ахава“ от иврит означава „любов“. Любов към себе си, полагайки грижи през кожата на лицето и тялото.  Популярни дами от световната модна сцена и шоубизнес избират продуктите на AHAVA за възстановяване и поддържане младостта на кожата . Сред тях е и актрисата Kристин Дейвис, повече позната чрез героинята си Шарлот от „Сексът и града”. Световноизвестният моден и козметичен редактор -  Люис Джой Джонсън, на чиито съвети се доверява цял Холивуд, също използва продуктите с минерали и соли от Мъртво море. И у нас родни знаменитости също залагат на марката в грижата за младостта на лицето и тялото.  AHAVA са откривателите на уникалния патентован комплекс Osmoter™ - най-наситеният на минерали и микроелементи серум в света, притежаващ силата да възстановява хидратацията, виталността и сияйността на кожата. Този добре балансиран концентрат е извлечен от водите на Мъртво море чрез естествения процес на изпарение под слънчевите лъчи. Остатъчната течност е с изключително висока концентрация на най-необходимите за кожата минерали и микроелементи, със способност да подобряват еластичността, жизнеността и мекотата й. Нанесен върху лицето или тялото, Osmoter™ отключва т.нар. осмотична помпа, част от естествения кожен механизъм. Тя действа като своеобразен воден магнит и привлича овлажняващите елементи от повърхността към дълбоките слоеве на кожата. Така хидратирана в дълбочина, клетката успява да запази водният баланс за дълго време. Иновация са допълнително вложените полимери чрез PVP технологията, която позволява образуването на копринен невидим филм върху кожата. Така дребните несъвършенства изглеждат изгладени, а тенът – избистрен и сияен. Подобрени са дишането и енергийния метаболизъм на клетката и влажността на кожата в дълбочина е запазена.

автор: СЛАВА

Етикети: , , , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !