Президентът и министър Георгиев при...

Президентът Радев беше ВИП гост на вернисажа на...

Добрите хора не се нуждаят от закони,...

Добрите хора не се нуждаят от закони, за да се държат...

Синът на Мадона - лице на Адидас

отпечатай новината

12.09.2016 10:06 | Видян 1749 пъти

Синът на Мадона - лице на Адидас

Синът на Мадона Роко Ричи стана лице на Адидас. Колекцията на Александър Уанг за "Адидас" беше показана в рамките на Нюйоркската седмица на модата.

Александър Уанг не крие, че е като обсебен от маратонките. Дизайнерът изведе вижданията си за маратонките на по-високо ниво, партнирайки си с “Адидас” за колекция облекла и обувки, която по собствените му думи скъсва с традиционните представи за артикулите на компанията, но същевременно съхранява традициите й в тази област.

Логото на “Адидас”, което се появява навсякъде в колекцията, е обърното наопаки, а маратонките са като “деконструирани”. Цялата колекция – тениски, гащета, обувки, е унисекс. Уанг я показа в края на дефилето. Мадона седеше на първия ред в очакване на първия дебют на модния подиум на нейния син.

 Дизайнерът разкри предложенията си и завърши с „черешката на тортата“ - обявяване на новата колекция с Adidas Originals. Линията се казва „Originals By Alexander Wang” и доказва, че спортният стил все още има какво да покаже, особено на фона на все по-популярните колаборации между спортни марки и дизайнери.

Лимитираната колекция, показана по време на ревюто като обявяване на новината, е унисекс и съдържа общо 9 изделия, сред които тениски, якета и суитшърти, брандирани с емблематичните три чери.

автор: СЛАВА

Етикети: , , ,
Добави в: Svejo.net svejo.net Facebook facebook.com

Няма коментари към тази новина !